Lista | just nu

 
Såg att Felicia på Fröken TV använde sig av den här listan som jag skapade för ett tag sedan igen (läs hennes inlägg här) och jag tänkte därför att det vore kul att även själv göra den här igen. Ni kan läsa mitt äldre inlägg härDet är nog ganska mycket som har ändrats sen dess, så det ska bli kul att se. 
 
Favoritserie just nu? Eftersom att jag egentligen har omöblerat hela mitt förhållande gentemot serievärlden, så har jag även omöblerat vilka serier jag faktiskt genuint tycker om. Men just nu är mina favoriter av de serier som är aktiva just nu Agents of SHIELD (den enda serie som alltid är med här!) och Jamestown.
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? Antagligen The 100. Har inte tyckt om ett ett enda avsnitt under den här säsongen.
Serie du ser fram emot just nu? Vill helst att Medici och Victoria ska börja nu på sekunden (varför kommer det aldrig nyheter om säsong två?). Men uppkommande serier jag ser fram emot är nog Knightfall, Life Sentence och  Inhumans.
Serie som helst kan avlutas just nu? The 100, Supergirl, The Flash. Enough said. 
 
 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Jätte svårt att svara på denna just nu faktiskt, vet inte varför. Men jag är kär i alla kvinnliga karaktärer i The Catch. Så vi svarar Alice, Margot, Tessa, Sophie, Justine och Valerie. 
Manlig favoritkaraktär just nu? Mace i AoS. Gråter. 
Favoritpar just nu? Inga par är lyckliga längre. Inte ens Fitz och Simmons. Det är bara i Supergirl allt alltid ska vara så lyckligt, och där kunde jag inte bry mig mindre. 
Favoritvänskap just nu? Här måste jag faktiskt säga Mary och Greer, främst eftersom att Greer är fantastiskt rolig.
 
 
Film du ser fram emot just nu? Ingen?? Kollar knappt på filmer längre. Men antar att jag säger Thor Ragnarök som vanligt, trots att Pirates of the Caribbean är den som är närmast på bioprogrammet. 
Bok du läser just nu? Always and Forever, Lara Jean av Jenny Han. Tycker hittills inte om den.
Favoritskådespelerska just nu? Lucy Hale som individ. Men annars är jag kär i Mallory Jansen.
Favoritskådespelare just nu? Ingen aning! Är inte så personlig gentemot serier och filmer längre. Men om jag ska nämna någon så skulle jag nog säga Dan Stevens, främst på grund av Evermore. 
 
Postat av: Lena

Dem spelar fortfarande in säsong 2 av Victoria såg att David Oakes skrev något om det idag eller igår

Svar: Ja, ser bilder lite här och var. Främst på Coleman och Hughes! Men det kommer aldrig några premiärdatum!! "sent 2017" kan vara när som helst :((. Medici har inte ens något sådant.
Emelie Karlsson

2017-05-16 @ 21:44:31
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: