Lista | just nu

 
Favoritserie just nu? Sleepy Hollow.
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? Tisdagar är riktigt hemska för mig just nu, då de serier jag inte vill se överhuvudtaget går just då - Shadowhunters och Supergirl.
Serie du ser fram emot just nu? Vill helst att Medici ska börja igen snart, men är även lite småsugen på Famous In Love.
Serie som helst kan avslutas just nu? Shadowhunters!! Tänker nog sluta kolla på den efter säsong två.
 
 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Madeline från Big Little Lies.
Manlig favoritkaraktär just nu? Är alltid lite smygkär i Ichabod Crane från Sleepy Hollow. Annars är David i Legion också helt fantastisk.
Favoritpar just nu? Jughead och Betty kan helst bli tillsammans nu på direkten. Annars självklart Fitzsimmons.
Favorit vänskap just nu? Mary och Greer i Reign.
 
 
Film du ser fram emot just nu? Logan, som jag självklart har biljetter till imorgon på premiärdagen.
Bok du läser just nu? Just nu är jag i slutet på den sista Vampire Academy boken Last Sacrifice.
Favoritskådespelerska just nu? Är kär i Reese Witherspoon.
Favoritskådespelare just nu? Skulle nästan vilja säga fantastiska Goran Visnjic. 
 
Postat av: Felicia

jag lånar & länkar :D

Svar: Självklart!!
Emelie Karlsson

2017-02-28 @ 11:28:38
URL: http://frokentv.se
Postat av: Seriemorsan

Alla pratar så gott om Sleepy Hollow nu för tiden. Jag slutade kolla i första säsongen men kanske ska ha den som maratonprojekt sen då?

Svar: Säsong 1 är det bästa som har gjorts på tv, tycker jag nästan. Säsong två var också bra. Säsong tre var jätte dålig i jämförelse med tidigare, och tyvärr gjorde dem ett enormt misstag i slutet! Men säsong 4 nu har startat sååååå bra!!
Emelie Karlsson

2017-02-28 @ 13:12:24
URL: http://seriemorsan.blogg.se
Postat av: Lena

Vad du har jobbat på bra med böckerna haha hade en dip och var tvungen att pausa dem men planen är iaf att jag ska börja bok nr 5 snart

Svar: Haha är klar nu! Läste precis ut den sista boken, och tänkte börja med Bloodlines nu!
Emelie Karlsson

2017-02-28 @ 16:26:11
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Elsa

Får man låna? Alltid lika roligt med listor :)

Svar: Självklart!!
Emelie Karlsson

2017-03-01 @ 23:11:39
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: