Mina 3 kvinnliga favoritskådespelare just nu

 
KEIRA KNIGHTLEY
 
Att se henne i Red Nose Day Actually igår påminde mig egentligen om varför hon är min favoritskådespelare, någonsin. Keira är först och främst otroligt duktig på det hon håller på med, men hon är samtidigt så mysig! Så sensuell! & det är det som gör henne så speciell för mig. För även fast hon är en skådespelare, känns hon alltid så äkta. Det känns alltid som att hon skulle kunna vara vem som helst, ens kompis. Hon känns inte så "långt borta" som vissa kändisar gör, vilket är jätte skönt. Att ha en riktig människa på skärmen.
 
 
REESE WITHERSPOON
 
Varför hon hamnar på den här listan just nu, är för att hon briljerar i Big Little Lies vilket är en av mina favortiserier just nu. Men jag tycker även att hon alltid väljer så fantastiska roller när hon är med i filmer och serier. Hon väljer alltid någon man kan vara stolt över som skådespelare. Oftast starka kvinnor. Till exempel var hon fantastisk i Legally Blonde, vilket är filmer som kanske inte verkar vara något viktigt till ytan men verkligen är det. Reese känns precis som Keira väldigt äkta, vilket jag tycker om. 
 
 
EMELIA CLARKE
 
Emilia Clarke är en skådespelare jag egentligen inte vill ha på den här listan. Vet inte varför, men har alltid fått så dåliga vibbar från hennes personlighet. Men även fast jag inte vill tycka om henne, och kanske heller inte gör det, så är alla hennes uppkommande filmer intressanta. Voice from the Stone och Above Suspicion bland annat. Alla filmer verkar jätte annorlunda, och det uppskattar jag. 
 
Mina 3 manliga favoritskådespelare hittar ni här
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: