Mina 3 manliga favoritskådespelare just nu

 
DAN STEVENS
 
Det här är en skådespelare som inte har varit känd så länge, och det är en skådespelare jag verkligen inte har haft ögonen uppe för. För ens Legion. Men vad som verkligen fick mig att falla för Dan, var hans prestation som The Beast i en annars dålig film. Hans attraktiva Evermore hjälpte också till. || Favoritfilm: Legion, får räknas som film. Senaste film jag såg: Beauty and the Beast. Intressant uppkommande film: The Man Who Invented Christmas. 
 
 
DAVID THEWLIS
 
Om det är någon på den här listan jag tycker är så otroligt, frustrerande, attraktiv så är det Thewlis. Vet inte ens varför? Men något lockar mig till honom, speciellt som Lupin. En fantastiskt mysig människa är han också, har tyvärr inte sett så många av hans filmer. Han fyller år imorgon dock, så då kanske man ska fira med att se en? || Favoritfilm: The Boy in the Striped Pyjamas. Senaste film jag såg: The Theory of Everything. Uppkommande intressant film: Wonder Woman, och The Mercy med Colin Firth. 
 
 
EWAN MCGREGOR
 
Enda sedan jag hade mitt McGregor-maraton förra sommaren, har jag varit besatt. Han är en fantastisk människa och gör fantastiska filmer. Tycker om att han är så ärlig också, och verkligen står för det han står för. Till exempel gentemot Trump. || Favoritfilm: Salmon Fishing in the Yemen. Senaste film jag såg: Beauty and the Beast. Intressant uppkommande film: Don't Make Me Go. 
 
Postat av: Lena

Jag föll för Ewan när han var med i Moulin Rouge och har följt honom sedan dess, har dock inte hunnit se så jättemånga av hans senaste filmer tyvärr.

Dan har jag följt sedan Downton Abbey tiden men föll riktigt för honom i filmen Summer i February :D

Kul inlägg att läsa :D

Svar: Haha ja, jag såg ungefär alla Ewan's filmer förra sommaren! Jätte duktig verkligen, speciellt när det är lite annorlunda filmer.

Min första film med Dan var nog Natt på Museet, haha. Sedan såg jag även The Cobbler utan att märka att han var med. Men nu i Legion och Beauty and the Beast är han verkligen överlägsen!
Emelie Karlsson

2017-03-19 @ 21:53:50
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Håller med om både 1:an och 3:an!!

Svar: Riktigt duktiga skådisar!
Emelie Karlsson

2017-03-19 @ 22:20:03
URL: http://nouw.com/tildabarkselius
Postat av: Johanna

Åh Ewan går ju inte av för hackor!😊

2017-03-19 @ 22:42:52
URL: http://ensllsam.blogg.se/
Postat av: Film&serier bloggen

Nu på sistone har jag verkligen fått upp ögonen för Dan Stevens, vilken skådespelare han är alltså!

Svar: Ja, han är så fantastisk! Har sett honom i The Cobbler och Natt på Museet tidigare. Men nu i Legion är han verkligen bättre än någonsin! Han var även det bästa med hela Beauty and the Beast vilket också var roligt!
Emelie Karlsson

2017-03-20 @ 08:49:34
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Karin

Intressanta val. Inte alls några av mina favoriter (men absolut inte dåliga). Så roligt att läsa. :)

Svar: Nej, jag har fått höra att jag har lite konstig smak haha! Brukar oftast dras till äldre män, och britter - vilket då även stämmer in här!
Emelie Karlsson

2017-03-20 @ 18:36:26
URL: http://karinsuniversum.se
Postat av: Elsa

Ewan är en av mina favoritskådespelare också. Dessutom spelar han ju huvudrollen i min absoluta favoritfilm - Big Fish :)

Såg Trainspotting förra veckan och tyckte han var superbra i den :D

Svar: Ja, han var fantastisk i Big Fish även fast jag fortfarande står fast vid Salmon Fishing haha!! Har försökt undvikit Trainspotting då jag inte brukar vilja se såna filmer, men det är ändå hans mest kända film så vi får se!
Emelie Karlsson

2017-03-21 @ 23:35:08
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: