Temavecka: sommar | sommar och serier

 
MINA MARATON: 
 
  • The Tudors 
  • Scandal 
  • Covert Affairs 
 
Har egentligen inga maraton planerade, så jag tar gärna emot tips från er. Men jag vet att jag kommer kolla igenom The Tudors, trots att dem kanske inte är jätte korrekta i återberättningen av historia. Det är ändå något jag känner att jag måste se. Scandal och Cover Affairs med, då jag faktiskt tror att jag kommer tycka om alla tre. 
 
 
NYA SERIER JAG SKA KOLLA PÅ:
 
  • Still Star-Crossed
  • Will
  • The Bold Type
  • Somewhere Between
  • Midnight, Texas
 
Skriver inte ens upp Defenders på den här listan, då det faktiskt är ganska självklart att jag inte kommer kolla på den, faktiskt. Men dessa här ovanför hoppas jag i alla fall på, främst Still Star-Crossed och Somewhere Between håller jag tummarna för. De andra kan jag nog klara mig utan egentligen. Speciellt Midnight, Texas. 
 
 
MITT SERIESCHEMA: 
 
  • Måndag: 
  • Tisdag: Still Star-Crossed, The Bold Type
  • Onsdag: Pretty Little Liars
  • Torsdag: Teen Wolf (om datumet som släppts stämmer!)
  • Fredag: Jamestown, The Night Shift
  • Lördag:
  • Söndag: 
 
Eftersom att The White Princess och Reign kommer ha hunnit sluta "innan sommaren", så får de inte vara med här. Men kolla vad tomt mitt serieschema är?? Brukar vara sex serier varje dag, nu är det bara sex serier totalt. Jätte skönt. Sedan kan det även komma till mer serier om jag tycker om Somewhere Between, Will och Midnight, Texas. Eller så kan det ramla bort serier, om jag inte tycker om The Bold Type. I så fall uppdateras det i menyn.
 
 
Denna vecka är det dags för en temavecka! Detta sker tillsammans med KarinSaraLovisaFelicia och Elsa som vanligt, och den här gånget är temat "sommar" - för hela veckan. Så se fram emot mycket somriga inlägg! 
Postat av: Lena

Ser bra ut det där. Jag ska försöka fokusera på att se klart dem jag påbörjat redan eller se ikapp på dem jag ligger efter i innan jag startar nya denna sommar. Dock står Still Star Crossed på listan :P

2017-05-24 @ 19:00:03
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Saras serieblogg

Sänds Teen Wolf nu i sommar???

Svar: Jag vet inte!!! Lade in det här eftersom det har släppts ett datum för den 22 juni. Men vi får se om det stämmer, för det har inte blivit bekräftat!!!
Emelie Karlsson

2017-05-24 @ 23:23:13
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: