De böcker jag köpte i London

 
RELEASE
 
Först och främst, så är den signerad. Men sedan är det även en Patrick Ness-bok, den enda författare min pojkvän egentligen läser böcker av. Självklart tycker jag också om Ness, även fast jag bara läst en av hans böcker. Men det här var främst ett bokköp åt min pojkvän. Han läste faktiskt igenom hela boken på flyget hem, så det är nog ett tecken på att den är väldigt bra. 
 
 
ALWAYS AND FOREVER LARA JEAN, THE HATE U GIVE, WINDFALL 
 
Dessa är böcker jag hade planerat att köpa innan jag åka iväg. Först och främst den sista Lara Jean-boken, som självklart var ett måste. Har börjat läsa den redan och ligger halvvägs (och har faktiskt väldigt många problem med den). Sedan även The Hate u Give som verkar så otroligt bra och viktig. Sedan även en ny bok från Jennifer E Smith, som antagligen kommer vara otroligt mysig som alla hennes andra böcker. 
 
 
 
FACELESS, OUT OF THE EASY, ONE ITALIAN SUMMER 
 
Det här är böcker jag inte alls planerade att jag skulle köpa egentligen. Faceless vet jag knappt vad det är för något, men tyckte att handlingen (samt framsidan på boken) verkade väldigt intressant. Out of the Easy har jag velat läsa länge, eftersom att det är den enda Sepetys-boken jag inte har läst. Så nu slog jag till och köpte den faktiskt. One Italian Summer köpte jag nästan enbart på grund av att den var på rea, men även för att jag ska till Italien om någon vecka. 
 
 
WAYFARER, LOVE LETTERS TO THE DEAD 
 
Läste ut Passenger någon dag innan vi åkte iväg, därför behövde jag även köpa uppföljaren Wayfarer. Tyckte faktiskt att den första var väldigt bra, och tror att den här kan bli ännu bättre. Såg, när jag kollade igenom boken, att det var mycket mer resmål i den - så jag är jätte exalterad. Sedan köpte jag även Love Letters to the Dead, då jag tycker att den låter jätte intressant. Ville även köpa en till, sista bok, så det fick bli den. 
 
Postat av: Lena

Bokshopping i London är extremt farligt man kommer alltid hem med mer än vad man ska ha haha ser dock ut som en hel del grymt bra läsning :)

Svar: Hehe ja, det blev ett antal fler än vad jag skulle ha med mig hem. Men shoppade knappt något annat, så det fick helt enkelt bli böcker istället!
Emelie Karlsson

2017-05-17 @ 07:15:35
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Lena

Blev det Waterstones eller är böckerna från flera affärer? :)

Svar: Bara waterstones!
Emelie Karlsson

2017-05-17 @ 19:27:31
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: