Uppkommande | 2 serier

 
Premiär: 11 juli
 
Det här är en serie som hittills inte fått så mycket uppmärksamhet. Antagligen för att premiären är så långt borta. Men själv längtar jag redan, faktiskt. För den här nya Freeform-serien ska handla om Cosmopolitian och inspireras av deras editor-in-chief Joanna Coles. Det ska även tydligen vara en vanlig dramaserie i aspekterna med identitet, kärlek och så vidare vilket jag nog tror kommer passa väldigt bra med det här konceptet. Hoppas vi får något mer konkret snart, så som en trailer. 
 
 
Premiär: 19 april
 
Den här serien är inte lika långt borta, utan har premiär samma dag som Pretty Little Liars äntligen kommer tillbaka. Egentligen var det här från början inte något jag ville se, främst eftersom att karaktärerna såg så tråkiga ut. Även för att whats-her-name Thorne verkar vara världens killslukare irl. Men nu när jag har sett lite nyare affischer och nyare trailers så tycker jag faktiskt att det här verkar kunna bli en ganska intressant serie. I alla fall underhållande, om något.  Tror dock det kan gå lite hur som helst. Men vi får se!
 
Postat av: Saras serieblogg

Den första har jag hört talas om men glömt bort att den kommer! :) Ser fram emot den.

Svar: Ja, hoppas vi får en trailer snart!
Emelie Karlsson

2017-03-14 @ 22:59:25
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Film&serier bloggen

Famous in love är jag intresserad utav, hoppas den blir bra !

Svar: Hoppas jag med! Kan bli lite 50/50 med den känner jag!
Emelie Karlsson

2017-03-15 @ 08:34:08
URL: http://filmandserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: