Topp 6 | böcker jag ser fram emot

CHAIN OF THORNS // DEFY THE STARS // LUCKY IN LOVE // AFTER THE GAME
// ALWAYS AND FOREVER, LARA JEAN // LORD OF SHADOWS
 
 
Det finns inte så mycket böcker just nu som jag ser fram emot, men dessa sex här ovanför är i alla fall några jag kunde samla ihop. Chain of Thorns kanske är lite väl långt borta för att längta till, det finns inte ens en framsida till boken ännu (denna jag använde mig av är falsk). Men vi kommer få mer Will och Tessa, det är en tillräcklig anledning för mig att längta efter den. Sedan har vi Defy the Stars som kommer om någon vecka, ska förbeställa den snart. Sedan hittar vi en till gullig Kasie West i Lucky in Love. After the Game har två böcker tidigare i serien, älskade den första men har inte ens läst den andra. Är ändå taggad. Always and Forever, Lara Jean är den sista Lara Jean-boken vilket självklart gör den intressant. Lord of Shadows kommer under sommaren, och jag är faktiskt inte så taggad? Älskade Lady Midnight men all things Cassie Clare känns så avlägset för mig just nu. Dock kommer jag vara jätte taggad när den kommer sedan. Det är ändå som sagt Clare. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: