Topp 3 just nu | ships, skurkar, prestationer m.m

 
  1. Legion of Evil Husbands är självklart mitt no1 ship. Helst ska det vara Eobard x Malcolm x Damien x Leonard.
  2. Har stora problem i Big Little Lies. Vet inte om jag vill att Madeline ska vara med Nathan eller Ed? Nathan är en babe ju. 
  3. Bellarke är det enda som kan rädda The 100 för mig. 
 
 
  1. Legion of Doom. Denna skara av män behöver en spin-off, helst igår. 
  2. Adrian Chase. Till skillnad från de andra på den här listan, är Chase otroligt grym. 
  3. Dreyfuss. Är jag den enda levande individen som tycker om honom? 
 
 
 
  1. Stephen Amell i det senaste avsnittet av Arrow.
  2. Alla tjejer i Big Little Lies, hallå.
  3. Tyckte John Barrowman var det enda bra med Supergirl/Flash crossovern.  
 
 
  1. Dan Stevens röst i Evermore, obviously.
  2. Hugh Grant, alltid???
  3. Malcolm var en total babe när han tog tillbaka Tommy i doomworld. Nathan var en total babe när han tog sin dotters dator. Eobard var en total babe i sitt sluttal. Decisions, decisions. 
 
 
  1. Varför måste alla comic book-serier centreras kring hjältarna när skurkarna är så mycket mer intressanta och komplexa? Igen, Legion of Sass. Give me. Vart ska jag ta vägen om ni försvinner efter den här säsongen av Legends? 
  2. Varför läcks alla Reign avsnitt ut i förtid? Hallå, pls, jag ligger redan efter. Sluta släpp nytt hela tiden. 
  3. Läste precis att Time after Time ska ha tagits bort från kanalens schema, haha. 
Ta en paus, Reign. 
Postat av: Saras serieblogg

Vad är Hugh Grant med i just nu? :)

Åh, det är så roligt att jag ser så många olika ships med Madeline :D Alla har sina favoriter, liksom, haha.

Svar: Ingenting alls haha! Han jobbar inte så mycket nu när han är gammal. Men såg honom i Red Nose Day Actually på dess premiär, och han var fantastisk, så därför jag har honom när på hjärnan!
Emelie Karlsson

2017-03-30 @ 11:22:57
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: