Samarbete (1) | kända gästskådisar i chuck

 
Jordana Brewster & Olivia Munn 
 
Kommer ni ihåg dessa? För det gör verkligen inte jag. I så fall kanske jag någonstans långt bak kommer ihåg att Olivia Munn spelade någon som arbetade på Buy More. Brewster spelade i alla fall Jill Roberts (!!). En karaktär som faktiskt tog plats i serien då hon var Chuck's ex-flickvän. Kunde verkligen inte koppla Brewster till Roberts! Munn spelade Greta I. Hon var en agent från CIA som fick jobba på Buy More. 
 
 
Rachel Bilson & Justin Hartley 
 
Av dessa två kommer jag enbart ihåg Rachel Bilson's karaktär. Främst eftersom jag tycker om henne som skådespelerska, men även för att hon var med ett under att par avsnitt. Bilson spelade nämligen Chuck's flickvän under en kort period, Lou Palone. Justin Hartley dock kommer jag inte ihåg överhuvudtaget, men det är nog antagligen för att han enbart var med i ett avsnitt (som jag dock kommer ihåg).
 
 
Matt Bomer & Brandon Routh 

Över till de gästskådespelare som jag faktiskt kommer ihåg, och som faktiskt hade relativt stora roller i serien. Bomer spelade Chuck's bästa vän Bryce, som har en lite komplicerad historia med Sarah och som gav Chuck the intersect från början. Han dök upp lite ibland, och jag tyckte han var en bra medföljande karaktär i serien. Routh dessvärre, krossade mitt hjärta. Tyckte om honom, och så visade det sig att han var ond. Ond på ett sätt som gjorde att man kände sig förrådd. Kommer ni ihåg avsnittet när han kidnappade Sarah också? Så obehagligt! 
 
Det här inlägget är som vanligt i samarbete med KarinSaraLovisaFelicia och Elsa. Veckans tema är spioner.
 
Postat av: Lena

Justin av någon anledning minns jag men ingen av dem andra hahaha

Svar: Haha oj det är lite konstigt! Men det blir verkligen så!! Vissa fastnar, även fast de bara kanske var med i 1min, men vissa försvinner helt och hållet från ens minne!
Emelie Karlsson

2017-03-15 @ 19:41:58
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Elsa

Chuck var ju egentligen en av de första serierna jag tittade på och då kände jag inte igen skådespelarna eftersom jag aldrig sett de förut. Men några år senare fick jag för mig att se om serien och då insåg jag hur många kända skådespelare som hade de rollerna som man egentligen mindes så väl! Ta Jordana Brewster som exempel, mindes såklart karaktären men det var först när jag såg om serien som jag insåg att det var Jordana som spelade henne. Samma sak med Rachel Bilson.

Jag känner med dig när det gäller Shaw/Brandon Routh, och det där avsnittet med kidnappning var så himla jobbigt D:

Svar: Ja, tror Chuck också var en av de första serierna jag kollade på (en väldigt bra första serie att välja att kolla på!). Kommer bara ihåg att jag kunde placera Routh, Bomer och Bilson! Enbart för att jag kände igen deras ansikten egentligen, haha.


Har inte kollat igenom Chuck igen faktiskt, bara fåtal avsnitt. Men det är nog dags snart!
Emelie Karlsson

2017-03-15 @ 22:21:24
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: