Hur var crossovern mellan Flash & Supergirl?

 
Efter att ha sett dessa två "crossover" avsnitt, har jag egentligen bara fyra aspekter att ta upp. Min första aspekt är att det här är det dummaste jag har sett i hela mitt liv. Hur låg kvalitet ska man egentligen acceptera från superhjälteserier? Det här har ingenting med berättelsen att göra och bidrar inte till någonting överhuvudtaget. Det är bara dumt och så löjligt att jag vill sjunka under jorden. Min andra aspekt är att Supergirl-avsnittet överhuvudtaget inte bidrog med något alls till "crossovern" - Flash var inte ens med? Ugh!!! 
 
Min tredje aspekt är nog den viktigaste för mig, för den var så otrevlig och så äckligt ovärdig. Min tredje aspekt är att vi i musikalvärlden fick träffa på Merlyn, och Merlyn's son hette Tommy - och Merlyn's son var Mon-El. Det är så utomordentligt superovärdigt gentemot vår fantastiska Tommy Merlyn. Så dåligt gjort och jag avskyr de här två serierna mer än någonsin efter det här. Blir så arg att jag egentligen bara vill slänga alla dessa skitserier i soptunnan (förutom Arrow). Ursäkta språket, men det här var så ovärdigt en underbar, död, karaktär. 
 
Min fjärde och sista aspekt är att John Barrowman's röst nästan räddade denna löjliga och taskiga röra. Först och främst kan man självklart undra vad han gör i serien (han kommer för mig alltid vara en Arrow-karaktär), men att han var med gjorde det hela ändå mindre dåligt. John Barrowman har en fantastisk röst, och det var kul att få höra i det här avsnittet. Annars? Usch var otroligt hemska dessa serier är. 
 
Postat av: Lena

Sjunger inte Jeremy Jordan någonting? Eller har dem förstört hela hans röst med en sjukt dålig sång. Såg bilder han la upp? :(

Ligger bara på första säsongen av Supergirl än så länge

Svar: Jo, han sjunger lite! Inte så mycket dock, men någon snutt hade han allt!
Emelie Karlsson

2017-03-22 @ 21:07:40
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Katrine Larsson

När det var crossover sist så var det väl samma sak, att Supergirl avsnittet typ inte alls innehöll något om crossovern? men håller med dig hade velat ha mer av den här crossovern.

Jag gillade Flash avsnittet ända tills Kara och Barry kom på en egen låt, den var verkligen urusel och efter det blev bara avsnittet sämre och sämre.

Svar: Ja precis det är jätte konstigt att Supergirl inte alls är med!
Man hade ändå förhoppningar att det skulle vara "underhållande", men det förstördes precis som du säger vid deras låt! Jätte tråkigt!
Emelie Karlsson

2017-03-23 @ 13:56:31
URL: http://serieexecutioner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför kollar du ens på de här serierna? Särskilt flash klagar du ju på varje vecka

Svar: Brukar nämna det också, att jag kollar på dessa serier på grund av att dem är med i Arrowverse. Kollar på Supergirl, Legends och Flash för att inte missa något på Arrow, helt enkelt. Tyckte också om Supergirl's första säsong, samt Flash's första säsong. Det är bara nu det blir sämre och sämre.
Emelie Karlsson

2017-03-23 @ 17:42:32
Postat av: Lena

Okej ärligt, skötte han det bra? Är livrädd att det ska bli pannkaka av hela och han som är så bra! :P

Svar: Hmm, jag kommer inte riktigt ihåg honom för att vara ärlig. Men han hade ändå en av de bättre rösterna! Han fick som sagt inte så mycket tid på sig!
Emelie Karlsson

2017-03-24 @ 21:13:26
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: