De 3 bäst presterande serierna just nu

 
 DESIGNATED SURVIVOR
 
Den här serien toppar alla mina listor när det kommer till nya serier och när det kommer till bäst presterande serien. Ännu den här gången toppar den listan, även fast det inte är överlägset den här gången. Det bästa med Designated Survivor just nu till skillnad från tidigare i säsongen, är att inget avsnitt blir tråkigt. Innan midseason pausen kunde man lätt bli uttråkad om man kollade på Designated, men så är det verkligen inte längre. Händer saker hela tiden och man är nuförtiden otroligt investerad i karaktärerna! Blev otroligt besviken förra veckan när Aaron förrådde oss. Hoppas det är mer bakom vad vi fick se, annars brister mitt hjärta för den här serien.
 
 
 BIG LITTLE LIES
 
 Den här nykomlingen alltså. Det här är vad som gör måndagarna värda att existera, egentligen. Det första jag gör varje måndagsmorgon är att kolla på Big Little Lies, för jag vet att jag alltid kommer få något fantastiskt. Speciellt de senaste veckorna har den här serien presterat otroligt. Det avsnitt som kom inatt var också fantastiskt, speciellt i och med Madeline och Nathan. Tyckte Nathan var fantastisk när han reagerade som han gjorde i och med sin dotters prostitution. Är kär i honom nu, obviously. Bra även att Celeste skaffade en egen lägenhet, då Perry i det här avsnittet faktiskt hotade att döda henne. Blev glad när hon pajade hans manliga delar. 
 
 
 ARROW
 
Trodde aldrig att den här serien skulle få vara med på en sån här lista igen. Inte för att jag ogillar serien i sig, det gör jag verkligen inte, men för att den inte har presterat på den nivå som den bör göra. Men nu är Arrow tillbaka på en fantastisk nivå igen - i och med att Amell fick visa vad han går för som skådespelare, men även för att dem har hittat en fantastisk skurk i Adrian Chase. Varje vecka är avsnitten så otroligt intensivt nu för tiden, och det är jätte roligt. Arrow är en serie som jag har otroligt nära hjärtat, så det är jätte skönt att dem hittat rätt igen. 
 
Postat av: Saras serieblogg

Nathan är het!

Svar: Haha verkligen!!!
Emelie Karlsson

2017-03-27 @ 23:07:57
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Lena

Följer faktiskt ingen av dem nya serierna just nu även om den med Reese Witherspoon ser väldigt lovande ut, kände att jag behövde avsluta en del jag kollar på samt att jag håller på att kolla ikapp andra. Men den ska jag se någon gång i framtiden :)

Svar: Den är riktigt bra, faktiskt, Big Little Lies!
Emelie Karlsson

2017-03-28 @ 06:57:28
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Film&serier bloggen

Big Little lies måste jag sätta mig ner och se på, verkar ju vara så bra

Svar: Jaa, det är den verkligen. Trots att den första delen av säsongen kanske är lite seg!
Emelie Karlsson

2017-03-28 @ 08:40:26
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Seriemorsan

Nu blev jag hemskt sugen på Designated Survivor men har verkligen inte tid för fler serier! Ska lägga den på minnet åtminstone :)

Svar: Riktigt bra serie faktiskt! Händer saker hela tiden!
Emelie Karlsson

2017-03-28 @ 20:05:44
URL: http://seriemorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: