Vad jag vill se i seriefinalen av pll

 
ETT EZRIA BRÖLLOP
 
Det här är vad jag helst vill ha i serieavslutningen av Pretty Little Liars. Ett bröllop mellan de människor som fick mig att börja kolla på den här serien i första början. Ezra och Aria. Tycker de har misshandlats så mycket som par i den senaste säsongen, och vill bara se nu i slutet att de blir lyckliga föralltid (nu när folk har börjat spekulera att Ezra kommer dö!!). Skulle vara jätte fint så här till slutet, när de har varit med om så mycket tillsammans. 
 
VEM A.D ÄR
 
Det här är nog den stora frågan för alla, eller hur? Vem är A.D? Det skulle vara jätte intressant om det faktiskt var någon som är nära tjejerna, och jag hoppas nog ändå på det. Skulle vara det mest oväntade avslutet, i alla fall. Kanske Caleb? Vi får se. Men jag hoppas i alla fall att det inte är underwhelming. Vill bli chockerad av Pretty Little Liars, en sista gång. 
 
HAR SPENCER EN TVILLING? HAR ALISON EN TVILLING? 
 
Det har spekulerats väldigt kring om Spencer har en "ond" tvilling, och att det är hon som har varit med i alla konstiga Spencer-scener. Till exempel när hon var med Toby för något avsnitt sedan. Jag håller tummarna för att det inte är så, faktiskt, men vi får se. Vi får även se med Alison, för i bokserien så har hon faktiskt en tvilling. Courtney. Och det är nämligen så att Courtney DiLaurentis är med i listan av namn på det uppkommande avsnittet. Vi får se, helt enkelt. 
 
INGA CLIFFHANGERS 
 
Okej, jag ljög nog. Det här är nog vad jag helst vill ha i serieavslutningen av Pretty Little Liars. Vill inte ha några "what ifs" eller cliffhangers, vill bara att serien ska få ett riktigt avslut. Ett värdigt avslut. Det finns inget värre än när serier faktiskt slutar utan att visa vart karaktärer eller handlingar faktiskt är (Ugh, Reign). Vill att vi får en scen med våra liars, där de pratar om livet. Inga hemskheter, inga A eller A.D's. Bara livet, i ren allmänhet. De kanske ser över vad som har hänt, och vad som kan hända i framtiden. En normal och fin avslutningsscen, helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: