En vecka med en skådespelare (4): pll-gänget

 
På natten mellan tisdag och onsdag visas 3h av Pretty Little Liars. Ett wrap-up party, och det sista avsnittet någonsin. På tisdag alltså, tar Pretty Little Liars slut för alltid. Detta kommer vara den sista gången vi ser Aria, Spencer, Hanna, Alison, Mona och Emily. Detta kommer vara den sista gången vi ser Ezria. Detta kommer vara den sista gången för allt med Pretty Little Liars. Och vad passar då bättre än att helt och hållet släppa allt annat med denna blogg - och enbart skriva om PLL? 
 
På Gotham Alley kommer det komma upp runt 12 inlägg som relaterar till serien Pretty Little Liars, eller som relaterar till skådespelarna bakom serien. Det kommer komma listor som relaterar till serien (seriens sorgligaste ögonblick, bland annat). Det kommer komma inlägg som handlar om vad jag vill se i seriefinalen, och även en recension om själva seriefinalen. Men det kommer även upp mer skådespelarrelaterade inlägg, som bland annat en recension på Ian Harding's bok Odd Birds. Kul, eller hur? Eftersom att Pretty Little Liars ändå tagit upp så mycket plats i många liv (inklusive mitt), så tänkte jag att det i alla fall var värdigt att ge dem en vecka till av mitt liv. Som en hyllning. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: