En vecka med en skådespelare (1): reese witherspoon

 
Jag tänker ta inspiration från fantastiska Lena, som kom på den roliga idéen att välja ut en skådespelare varje månad och därefter ha inlägg inspirerade av skådespelaren. Så jag blev självklart inspirerad av detta, och tänker göra något liknande. Fast varje vecka. Tänker presentera varje skådespelare helgen innan, som jag gör nu, och sedan veckan efter skriva ungefär tre relaterade inlägg. Kanske en filmrecension, kanske en topplista. Vad som helst, för att hylla mina favoriter. 
 
Denna första vecka (nästa vecka, alltså), vecka 23, kommer det handla om Reese Witherspoon. En skådespelare jag har fått upp ögonen för på den senaste tiden, i och med Big Little Lies främst. Tycker att hon främst är en fantastisk människa, men självklart även att hon briljerar i de roller hon gör. Därför får hon vara först ut.  Eftersom att jag har varit otroligt upptagen med stundenten, får jag hoppa över denna vecka. Men jag presenterar en ny skådespelare den 11 juni och börjar nästa vecka istället.
 
 
Den typ av inlägg som kommer ut nästa vecka 
 
  • recension 
  • favoritkaraktärer
  • uppkommande projekt 
Postat av: Lena

Vad roligt att du blev inspirerad! :) Ser fram emot att läsa dina inlägg för Reese Witherspoon är verkligen en härlig skådespelerska

Svar: Ja eller hur??? Hon är verkligen fantastisk!
Emelie Karlsson

2017-06-03 @ 12:31:21
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Seriemorsan

Vilket roligt koncept. Ser fram emot att läsa mer om Reese!

Svar: Tack så mycket!! Ja, hon är verkligen fantastisk!
Emelie Karlsson

2017-06-03 @ 20:12:02
URL: http://seriemorsan.blogg.se
Postat av: Film&serier bloggen

Vilken rolig idé - lycka till ! :)

Svar: Tack så mycket!!
Emelie Karlsson

2017-06-05 @ 08:49:01
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: anna

älskar henne som elle woods. tycker hon är helt fantastisk i den filmen. kram

Svar: Jag med!!!
Emelie Karlsson

2017-06-05 @ 15:04:55
URL: http://annamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: