Gotham Alley går i pension

Det här är inte världens lättaste inlägg att skriva, för jag har ändå skrivit här sen 2014. Men nu är det dags för att Gotham Alley att gå i pension, och  ge plats för en ny blogg. Detta är främst eftersom att jag har en bookstagram. En bookstagram som jag har på engelska. Därför kände jag även att jag behövde en hemsida på engelska. Tänker inte skriva så mycket mer egentligen, förutom att jag hoppas att ni följer med mig över till den nya hemsidan (skönt att få lite svenska kommentarer ibland också, trots att hemsidan är på engelska). Är ändå faktiskt väldigt nöjd med den, och har äntligen en eget domän. Det är sorgligt att säga hej då till den här, men jag behövde ändå något nytt. 
 
Min nya hemsida hittar ni HÄR. Och om ni vill följa mig på Bloglovin', klicka HÄR.
Postat av: Saras serieblogg

Trodde först att du helt skulle sluta att skriva om serier men så klickar jag in på din nya webbplats och ser att du även skriver om TV :D Det blir superbra, då kan jag finna inspiration både i bok-
och TV-världen! Önskar dig all lycka till och ska försöka komma ihåg att besöka din nya webbplats :D

Svar: Serier kommer jag aldrig att kunna sluta skriva om!! Tack så mycket, hoppas vi träffas där <33!!!
Emelie Karlsson

2017-07-04 @ 11:41:05
URL: http://seriereflektioner.blogg.se
Postat av: Saras serieblogg

Men du, vem vann den där boktävlingen du hade? :D

Svar: Förlåt!! Har inte sett kommentaren eftersom jag bytte, men jag uppdaterade det inlägget när tävlingen var slut och gick ut med vinnaren! Så på tävlingsinlägget står vinnaren längst ner!
Emelie Karlsson

2017-07-06 @ 11:22:20
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: