Nyheter | my cousin rachel trailer, ny marvel serie m.m

 
  • Nu har vi äntligen fått en trailer till uppkommande My Cousin Rachel. Detta är en film jag har längtat efter otroligt länge, mest på grund av att det är ett kostymdrama självklart. Men visst ser det bra ut? Baseras på en bok jag måste ta och läsa innan filmen.

  • Marvel släppte två nyheter igår, var av ett är ett rykte. Men det som inte är ett rykte är en uppkommande serie som fox kommer att släppa. Den kommer att handla om två vanliga människor som upptäcker att deras barn har mutantkrafter. Detta betyder att dem blir jagade. Ett kul koncept för en uppkommande superhjälte serie, tycker jag.

  • Det andra dock, som hittills enbart är klassat som ett rykte, är att vi har fått två skådespelare till uppkommande Marvel-serien Cloak and Dagger. I detta rykte nämns att Debby Ryan som Tandy och Noah Gray-Cabey som Tyrone. Jag håller ändå tummarna för detta, eftersom att det är två val jag kan vara nöjd med.
 
 
  • Igår släpptes det även att min favorit Matthew Goode ska få en roll i The Crown, som Margaret's uppkommande man Lord Snowdon. Bästa casting-beskedet vi har fått på länge, skulle jag vilja säga. Han är en fantastisk skådespelare Goode.

  • Vi har fått en första teaser till 13 Reasons Why som ni kan hitta här.
Postat av: Lena

Jag är så skeptiskt till 13 resons why. Jag köpte hem och läste boken för många år sedan redan innan den blev så omtalad och kände bara att jag aldrig förstod grejen med den men serien/filmen verkar ju bli bra eller jag hoppas det iaf haha

Svar: Har inte läst boken faktiskt, men tror det är en jag kommer att älska faktiskt. Får ta och kolla på den innan serien kommer ut!
Emelie Karlsson

2017-01-25 @ 22:29:34
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Saras serieblogg

Alltså, har bara sett Matthew Goode i The Imitation Game men damn, vad han är Goode-looking ;) När jag såg nyheten om att han ska joina The Crown blev jag jätteglad och omedelbart sugen på att titta på några av hans andra verk.

Svar: Hahaha verkligen! Jag började tycka om honom i Chasing Liberty, en film med Mandy Moore. Men blev förälskad vid Leap Year och helt fast vid Imitation Game, haha. Helt fantastisk skådespelare!
Emelie Karlsson

2017-01-26 @ 17:12:57
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: