Samarbete | Min pojkvän och jag rankar...

 
  1. Agents of SHIELD på grund av att skurkarna i Aida, Radcliffe men samtidigt Watchdogs, är bra. Men jag tycker även om chefen Jeffrey Mace och det kommer vara roligt att se när Coulson märker att May inte är May, utan May-bot.
  2. Speechless på grund av att den är jätte rolig, men att den samtidigt är fin och relativt seriös. Självklart blir Speechless också jätte bra på grund av att den är så vitsig.
  3. Emerald City på grund av att det är nytt och spännande. På grund av att det är så nytt händer det också väldigt mycket, vilket alltid är kul. Skådespelarna i serien är också oväntat bra.
 
 
  1. Teen Wolf på grund av att den här säsongen är helt fantastisk, i mina ögon. Det är mycket bättre än det har varit på länge och det får mig att frukta dagen vi måsta säga farväl. Ser fram emot dessa avsnitt varje vecka.
  2. Timeless på grund av att det är den serie jag tycker är mest underhållande varje vecka. Eftersom att dem byter era varje avsnitt så blir man aldrig uttråkad. Plus är även att jag älskar karaktärerna och att Flynn är en jag faller mer och mer för varje avsnitt.
  3. Sleepy Hollow på grund av att säsong fyra är mycket bättre än vad alla trodde den skulle vara. Även på grund av att serien klarar sig utan Abbie, även fast det självklart är ett djupt sår. Ett tomhål i hjärtat. Höjdpunkten varje lördag är att vakna upp till ett avsnitt av den här serien.
 
Det här inlägget är som vanligt i samarbete med KarinSara, Lovisa, Felicia och Elsa. Veckans tema är här och nu.
Postat av: Lena

Kul att läsa! :)

Svar: Vad kul!!
Emelie Karlsson

2017-01-25 @ 16:57:56
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Karin

Tror också att Teen Wolf är en av höjdpunkterna just nu. & Timeless fortsätter att underhålla mig vilket är bra. Dock kommer det tillbaka en massa bra nu. Så den här veckan känns bra!

Svar: Ja, nu kommer allt. Har ett mardrömsschema av tv-serier den här vintern. Hoppas dock att Arrow kan prestera, då är jag ändå nöjd. Har alldeles för många serier i schemat jag inte riktigt tycker om (bl.a. The Flash och Supergirl).
Emelie Karlsson

2017-01-25 @ 17:28:56
URL: http://karinsuniversum.se
Postat av: Tilda Barkselius

Himla kul att få se era favoriter!

Svar: Vad roligt!! Tack!
Emelie Karlsson

2017-01-25 @ 19:40:29
URL: http://nouw.com/tildabarkselius
Postat av: Elsa

Timeless är en stor favorit för mig just nu också, ser fram emot den varje vecka! :)

Svar: Ja Timeless är verkligen en bra serie!
Emelie Karlsson

2017-01-25 @ 20:14:39
URL: http://WWW.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: