Min månad i böcker | januari
Januari har varit en välidigt bra månad för läsning. Först och främst tog jag mig igenom ett antal böcker, men jag läste också bara böcker jag älskade. Vilket ses på betygen nedanför. Det blev mycket lätta böcker, mycket romantiska böcker. Men även lite historiska böcker, samt lite science fiction. Kul! Hoppas februari blir lika bra för mig när det kommer till läsning.
1 The Twelve Days of Dash and Lily av Rachel Cohn, David Levithan ★★★★☆
2 Ten Thousand Skies Above You av Claudia Gray ★★★★★
3 An Illustrated History of Notable Shadowhunters... av Cassandra Clare ★★★★★
4 A Million Worlds with You av Claudia Gray ★★★★★
5 P.S I Like You av Kasie West ★★★★★
6 A Tragic Kind of Wonderful av Eric Lindstrom ★★★★☆
7 Stalking Jack the Ripper av Kerri Maniscalco ★★★★★
8 Love and First Sight av Josh Sundquist ★★★★☆
9 Every Heart a Doorway av Seanan McGuire ★★★★☆
10 Salt to the Sea av Ruta Sepetys ★★★★★
Postat av: Karin
Åh vilken bra månad. Kul att du läste många bra böcker! Min wrap-up kommer nog upp idag.. och den var inte lika bra. Tyvärr.
Svar:
Emelie Karlsson
Postat av: Seriespaning
lite off topic, men..vilken snygg, ny design du har :-D
Svar:
Emelie Karlsson
Postat av: Lena
Måste köpa hem Jack the Ripper boken! Bra jobbat med läsandet :)
Svar:
Emelie Karlsson
Postat av: Tilda Barkselius
Otroligt kul att få se, jag behöver verkligen bli bättre på att läsa böcker :)
Svar:
Emelie Karlsson