Min månad i böcker | januari

 
Januari har varit en välidigt bra månad för läsning. Först och främst tog jag mig igenom ett antal böcker, men jag läste också bara böcker jag älskade. Vilket ses på betygen nedanför. Det blev mycket lätta böcker, mycket romantiska böcker. Men även lite historiska böcker, samt lite science fiction. Kul! Hoppas februari blir lika bra för mig när det kommer till läsning.
 
 
1 The Twelve Days of Dash and Lily av Rachel Cohn, David Levithan ★★★★☆
2 Ten Thousand Skies Above You av Claudia Gray ★★★★★
An Illustrated History of Notable Shadowhunters... av Cassandra Clare ★★★★★
4 A Million Worlds with You av Claudia Gray ★★★★★
5 P.S I Like You av Kasie West ★★★★★
6 A Tragic Kind of Wonderful av Eric Lindstrom ★★★★☆
7 Stalking Jack the Ripper av Kerri Maniscalco ★★★★★
8 Love and First Sight av Josh Sundquist ★★★★☆
9 Every Heart a Doorway av Seanan McGuire ★★★★☆
10 Salt to the Sea av Ruta Sepetys ★★★★★
 
 
Postat av: Karin

Åh vilken bra månad. Kul att du läste många bra böcker! Min wrap-up kommer nog upp idag.. och den var inte lika bra. Tyvärr.

Svar: Ja, jag har lärt mig att lägga ner böcker jag inte riktigt tycker om. Så det blir mest böcker jag verkligen tycker om, vilket gör det mycket roligare att läsa!! Vad tråkigt att det inte blev lika bra för dig, kanske blir bättre i februari!
Emelie Karlsson

2017-01-31 @ 15:09:49
URL: http://karinsuniversum.se
Postat av: Seriespaning

lite off topic, men..vilken snygg, ny design du har :-D

Svar: Men tack så mycket!!! Vad snällt! Alltid roligt att höra sånt här. Tog jätte lång tid att koda ihop så det uppskattas verkligen!
Emelie Karlsson

2017-01-31 @ 16:59:37
URL: http://nouw.com/seriespaning
Postat av: Lena

Måste köpa hem Jack the Ripper boken! Bra jobbat med läsandet :)

Svar: Tack så mycket!! Jätte nöjd faktiskt. Den var riktigt bra - ännu mer taggad till Hunting Prince Dracula, vilket är uppföljaren! (även fast jag älskar mitt viktorianska London haha)
Emelie Karlsson

2017-01-31 @ 20:06:43
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Otroligt kul att få se, jag behöver verkligen bli bättre på att läsa böcker :)

Svar: Taack så mycket!! Det är så härligt att läsa och det ger en så mycket!
Emelie Karlsson

2017-01-31 @ 20:58:23
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: