Väntar på | down among the sticks and bones av seanan mcguire

 
 
Kommer ni ihåg boken Every Heart a Doorway? Det var i alla fall en bok som kom ut förra året, men som jag läste förra månaden under diverse-a-thon. Det här är uppföljaren - Down Among the Sticks and Bones - av succéboken. Det bästa med den här boken är att den kommer att handla om två andra karaktärer, som vi träffade på i den första boken. Nämligen Jack och Jill. Dessa två karaktärer var bland dem jag tyckte var mest intressanta i boken, så jag är jätte exalterad inför att få läsa deras berättelse i sommar. Den här boken släpps i juni i år.
 
Postat av: Ida

Åh den skulle jag vilja se!! :)

2017-02-08 @ 21:01:20
URL: http://iidajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: