Uppkommande | their finest

 
Enda sedan jag skrev mitt inlägg om vad Sam Claflin skulle göra härnäst, har jag varit exalterad kring en films release extra mycket. Nämligen Their Finest. Får någon vecka sedan, om jag kommer ihåg rätt, fick vi även en trailer till den här filmen - den senaste ser ni här ovanför. Denna trailer gjorde mig ännu mer exalterad. Kolla bara hur bra filmen ser ut att vara, samt vilka bra betyg den fått innan dess release! Their Finest verkar jätte rolig och underhållande, men samtidigt hemsk och berörande. Their Finest ar premiär i mars i Sverige.
 
 
A British film crew attempts to boost morale during World War II by making a propaganda film after the Blitzkrieg.
 
Postat av: Felicia

oj, vad han såg äldre ut än vad han brukar. Den verkar bra :)

Svar: Sam Claflin ja??? Han ser inte alls ut som sig själv!
Emelie Karlsson

2017-02-11 @ 19:52:13
URL: http://frokentv.se
Postat av: Saras serieblogg

ÄLSKAR Bill Nighy! Åh, Sam Claflin är så snygg och drömmig :D Filmen verkar bra!

Svar: Jaaa har tyckt om honom jätte mycket sedan Love Actually!! Tycker att det är extra kul då jag aldrig hört talats om den kvinnliga huvudrollen, så ska bli roligt att se hur hon är!
Emelie Karlsson

2017-02-11 @ 20:06:46
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Lena

Så taggad på att få se den!

Svar: Ja visst verkar den bra??? Kommer nog älska denna!
Emelie Karlsson

2017-02-11 @ 23:06:08
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: