Onsdagens serier vecka 16

 
PRETTY LITTLE LIARS 7x11 Playtime | Det här var inte ett jätte bra avsnitt. Men jag hade inte förväntat mig det heller. Det känns aldrig som att Pretty Little Liars kommer tillbaka med bra avsnitt, utan att man avslutar med bra avsnitt. Skönt dock, att serien är tillbaka - även fast det betyder att serien snart är över föralltid. Tyckte att Emily/Page/Alison berättelsen var otroligt töntig dock i det här avsnittet, och det var väl mitt största problem. Tyckte om Aria som vanligt, trots att det gör så ont att se henne behöva hantera Ezra och Nicole. Det här nya spelet också, är otroligt intressant. Truth or dare! Coolt, de sista avsnitten kommer att vara intensiva.
 
FAMOUS IN LOVE 1x01 Pilot | Hela säsongen finns nu ute av den nya serien, Famous in Love, men jag tror ändå att jag kommer följa den veckovis. För det här var inte världens bästa pilot, och är ingenting jag vill streckkolla. Men det var inte dåligt, det var det verkligen inte. Någonstans mittemellan skulle jag vilja säga. Karaktärerna är ändå tillräckligt intressanta, trots att jag inte riktigt förstår vad serien handlar om. Kommer den bara följa henne som individ? Eller kommer det bli någon större handling sedan? Hoppas på det sistnämnda. 
 
AGENTS OF SHIELD 4x18 No Regrets | Om Mace är död kommer jag att grina. Han är just nu min main bae, då han är otroligt cool och otroligt rolig. En fantastisk karaktär, helt enkelt, och en karaktär jag fastnat för något otroligt. Därför vore det hjärtkrossande om han vore död nu, vilket det verkar som. Annars var det här ändå ett otroligt avsnitt, som alla avsnitt av Agents of Shield nu för tiden. Den här storylinen som vi har just nu är så otroligt känslofylld, och om det här är den sista? Kommer förstöra mig, och antagligen en majoritet av tittarskaran. Fantastiskt överlägset. 
 
Postat av: Film&serier bloggen

kommer nog sakna PLL när allt är över sen - även fast den serien kan irritera mig ibland så kommer jag att sakna den. De försa säsongen var verkligen hur bra som helst !

2017-04-20 @ 09:01:25
URL: http://filmandserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: