Nyhet | trailer: thor ragnarök

 
 
På den här bloggen har jag tjatat och tjatat om hur bra uppkommande Thor: Ragnarök kommer att bli. Nu har vi äntligen fått en teaser, och visst ser det inte jätte bra ut? Tror att det här kommer att bli fantastiskt, speciellt om de lyckas balansera alla nya karaktärer och kända namn som dyker upp i den här filmen. Har också lite problem med den här teasern, vilket jag kommer ta upp här nedanför, men jag tror att det kommer tas bort i själva filmen. Thor: Ragnarök kommer ha premiär den 27 oktober här i Sverige - det här är den fösta riktiga teasern vi fått. 
 

  • Om vi ska börja med mina problem, så är det främst att det här liknar Guardians of the Galaxy väldigt mycket. Det känns som att dem försöker rida på dess succé, vilket jag tycker är jätte tråkigt då Marvel faktiskt brukar gå sin egna väg. 
  • Mitt andra problem är att Jeff Goldblum som Grandmaster ser störtlöjlig ut och att den här teasern innehöll alldeles för mycket comic-relief för min smak (precis som med Guardians, that is).
  • Faktumet att både Mjölnir och Asgård är förstört är också hjärtkrossande. Speciellt Asgård, då det är en otroligt vacker värld. Dock, så är det självklart lätt att fixa till. 
  • Hela ser otroligt cool ut, hands down den bästa kostymen i den här filmen. 
  • Tror ändå i slutändan att det comic-relief och det som försöker efterlikna Guardians of the Galaxy kommer att försvinna i den slutgiltiga versionen av den här filmen. Tror fortfarande på att Marvel står för originalitet. 
  • Loki, bae, I like your horns. 
  • Överlag tycker jag ändå att det här är en väldigt bra teaser, eftersom den inte visar för mycket. Vi fick inte ens se Doctor Strange, liksom, vilket jag tycker är ett jätte bra beslut. 

Postat av: Film&serier bloggen

Det här ser verkligen lovande ut, eller mer än det, det ser hur bra som helst ut!

Svar: Ja, tror även att filmen blir bättre än vad denna trailer ger med sig av!
Emelie Karlsson

2017-04-11 @ 08:45:19
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Seriemorsan

Har inte sett de andra Thor så får väl börja där :)

2017-04-11 @ 09:42:40
URL: http://seriemorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: