De skådespelare jag tycker om mest just nu

 
LUCY HALE
 
Tycker det finns otroligt många skådespelare som känns alldeles för ytliga. Därför tycker jag att Lucy Hale känns som en fläkt, ungefär. I ett hav av ytlighet finns hon, som för mig skriker motsatsen. Kan förstå varför hon inte passar in med Shay och Ashley i Pretty Little Liars-gänget, då Lucy verkar mycket mer jordnära. Hoppas hon hittar rätt nu efter serien, i och med hennes nya projekt Life Sentence. Anledningen bakom Lucy Hale hamnar på den här listan är alltså för att hon känns så äkta. Jordnära och äkta. Tycker även om henne som sångerska. 
 
 
ELIZABETH HENSTRIDGE
 
Elizabeth Henstridge är världens härligaste människa. I alla fall om man ska tolka utifrån hur hon är i sina roller, och hur hon är på sociala media samt intervjuer. Men varför jag har fastnat för henne extra mycket just nu på senare tid, är för att hon även är en fantastisk skådespelare. Hur hon presterar nu i Agents of Shield är verkligen något extra, när hon lyckas få en att börja gråta i nästan varje avsnitt när dem är i den alternativa verkligheten. Men hon är som sagt även en fantastisk människa, denna fantastiska britt. 
 
 
JASON O'MARA
 
Det här är en till skådespelare jag har fått upp ögonen för i Agents of Shield - och speciellt på den senaste tiden, i och med att serien blir bättre för varje avsnitt som går. När O'Mara's karaktär Jeffrey Mace kom till Shield från en början, tyckte jag inte om honom överhuvudtaget. Men nu är han en av mina överlägsna favoriter, om han nu lever vilket vi inte vet (verkar inte troligt). Det finns vissa skådespelare som man verkligen dras till (utseende- och personlighetsmässigt) och Jason O'Mara är en av dessa. Visste ni att han även är gift med Paige Turco?  
 
Postat av: Film&serier bloggen

Elizabeth Henstridge vilken vacker kvinna alltså !

2017-04-24 @ 08:43:30
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Saras serieblogg

Lucy Hale är GRYM!

2017-04-24 @ 10:00:38
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: