Double switch // the confession

 
 
PITCH: DOUBLE SWITCH (1X03) Först tänker jag säga att min uppdatering kommer vara lite halvdan under en vecka, eftersom jag har plugg upp till öronen. Så, nu var det överstökat - nu kan vi prata om Pitch. Som ni ser har jag egentligen beslutat om vilka nya serier jag kommer skriva om på bloggen. Dessa två, plus antagligen No Tomorrow och Frequency som jag älskade piloterna av. Pitch är en enorm favorit! För mig har varje avsnitt presterat otroligt - och har blivit något jag ser fram emot varje fredag. Jag älskar främst karaktärerna, då dem fungerar otroligt bra tillsammans! Speciellt Ginny och Mike, självklart, som redan har påbörjat en fantastisk vänskap. Kul att uppleva lite mer baseball i det här avsnittet!
 
DESIGNATED SURVIVOR: THE CONFESSION (1X03)Det här var det sämsta avsnittet hittills av Designated Survivor, även fast man inte kan kalla det dåligt. Det här är min utnämnda nya favoritserie från hösten, på grund av dess kvalitet. Vilket visades även i det här avsnittet - trots att handlingen inte alls var lika intressant som föregående veckor. Men det fanns ändå ett par pärlor som är värda att nämna från det här avsnittet. Först, är det roligt att försöka lista ut vilka som är vänner och vilka som är fiender runt om kring honom. Sedan är det även roligt att äntligen få veta vem Hannah's mystiska kille var, trots att det kändes lite underutvecklat. Sist men inte minst var det kul att se deras familj. Dem är så himla mysiga!
Postat av: Felicia

jag såg en serie där han som spelar Mike är med som tonåring typ förra året så är så himla ovant att se han sådär, med skägg å allt.

2016-10-07 @ 22:46:46
URL: http://efji.blogg.se
Postat av: Elsa

Åh nu måste jag ju bara se Pitch! Enda som avskräcker mig är betyget på imdb - allt under 7 avskräcker mig i serieväg.

2016-10-08 @ 14:05:20
Postat av: Elsa

Åh nu måste jag ju bara se Pitch! Enda som avskräcker mig är betyget på imdb - allt under 7 avskräcker mig i serieväg.

Svar: Har den ett betyg under 7??? Hur? Om man kollar på tvshowtime har inte ett enda avsnitt ett betyg under 8, om jag kommer ihåg rätt. Vilket är bra! Tycker Imdb bör ta bort så att man inte kan ge betyg innan en hel säsong har gått. Så onödigt med betyg som kommer direkt efter en pilot t.ex! Men jag tycker verkligen du bör se Pitch. Jätte jätte jätte bra serie!
Emelie Karlsson

2016-10-08 @ 14:05:53
URL: http://www.gillafilm.se
Postat av: Katrine Larsson

Ja visst är Ginnys och Mikes vänskap fin? Tycker att dem är underbara tillsammans. Tycker även att det är skönt att dem andra i laget också börjar acceptera henne. :)


Svar: Jaa, skulle varit jobbigt om det var ett återkommande tema med problem inom laget! Hellre problem utanför laget!
Emelie Karlsson

2016-10-08 @ 14:40:29
URL: http://serieexecutioner.blogg.se/
Postat av: Elsa

6,9 så inte jätte dåligt, men ändå sämre än de flesta bra serier. Jag såg faktiskt första avsnittet idag och gillade den :)

Svar: Åh vad roligt! Tycker att det bara blir bättre och bättre!
Emelie Karlsson

2016-10-08 @ 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: