Designated survivor: the first day (1x02)

 
«Hours after the attack on the Capitol, President Kirkman steps into his role
as Commander-in-Chief in the midst of chaos and confusion.
Facing dangerous new challenges and adversaries,
Kirkman struggles to hold a country together that is on the brink of falling apart»
 
Har jag sagt att alla årets nya serier är helt fantastiska? Ja, förutom Bull då. Men några står ändå ut från mängden. Den jag skrev om igår, nämligen Pitch - men även Designated Survivor. Det har kommit två avsnitt från den här serien nu, båda lika bra, och jag är förundrad över hur fantastiskt den är. Främst är det kul att man tar upp ett viktigt ämne, precis som Pitch, fast istället för våldtäkter så tar man upp polisvåldet i USA. Det är kul att det inte bara är en fiktiv serie, utan att man även tar upp viktiga saker som händer i världen idag, på riktigt. Den här serien har även en otrolig skara skådespelare; bland annat Kiefer Sutherland och Maggie Q. Allt är så bra gjort - och handlingen är så otroligt spännande, jag får inte nog. Redan längtar jag till nästa veckas avsnitt, så jag kan gå ännu djupare in i den här handlingen. Designated Survivor är ett enormt tips.
Postat av: Emelie Karlsson

testtest

2016-10-01 @ 11:04:16
URL: http://fiktivaem.blogg.se/
Postat av: Anonym

huge grant en korkad typ...

Svar: ????
Emelie Karlsson

2016-10-08 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: