Timeless: the alamo 1x05 (+ ny youtubevideo!!)

 
 «After one member's fired from the team, Flynn returns to a pivotal event in the war over Texas-the Battle of the Alamo»
 
Den här serien är verkligen rakt igenom fantastisk. Om det är någon serie jag verkligen inte vill ska avslutas efter en säsong, så är det just Timeless. Alla avsnitt har varit fantastiska - och det här var ingen undantag. Det här var det bästa hittills! Vi fick följa med gänget när dem åkte på Wyatt's "sista" uppdrag efter att ha blivit sparkad, för att följa efter Flynn till Slaget om Alamo - när Texas blev Texas. Det här var ett otroligt snabbt avsnitt, samt otroligt förutsägbart. Men det gjorde det inte sämre! Jag tyckte för det första om hur det var skapat, och vilket kvalitet det höll. Jag tyckte även om hur spanjorerna såg ut!! Men det bästa var ändå känslorna. För det här avsnitt var proppfullt av dem! Fantastiska fantastiska Timeless. Så äkta! Så älskvärt! Så bra!
 
Jag har även lagt upp ett nytt youtube-klipp precis nu som ni hittar här. Egentligen ville jag bara nämna detta för att kunna förtydligöra att jag INTE kommer ladda upp alla min klipp på bloggen, ni måste prenumerera på mig på youtube för att se alla!
Postat av: Elsa

Älskade också detta avsnitt och håller absolut med - vill verkligen inte att den här ska bli nedlagd! Har verkligen sett fram emot denna serie varje vecka nu och tillsammans med This Is Us är det favoriten under veckorna :)

Svar: Turligt nog verkar den vara väldigt uppskattad då den fick en förlängd säsong!! PRecis som This Is Us!
Emelie Karlsson

2016-11-02 @ 01:16:02
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: