Emerald city: officiell trailer

 
 
Emerald City är en serie jag har sett fram emot relativt länge - men den har inte haft världens smidigaste väg "till serie". Först blev den nedlagd, den plockades den upp från marken igen - och nu har vi en trailer, till slut! Jag vet att väldigt många är emot det här samt att det finns en väldigt stor chans att det kommer bli helt värdelöst. Men jag är faktiskt positivt inställd!

  • Okej, den här trailern visar alldeles för mycket. Hallå!! Vi vill bli överraskade!!
  • Är skeptisk över hur karaktärerna hanteras, men tycker om hur dem ser ut
  • Är också skeptisk över själva Oz - landskapet är fantastiskt, men städerna not so much
  • Känns det inte lite som The 100?
  • Jo, "nothing good comes from the sky"
  • "A clash of science and magic" är dock väldigt coolt - vilket jag hoppas att serien är 
  • Överlag? Det ser relativt bra ut!!! Men dem visar alldeles för mycket! Hoppas inte allt handlar om girl meets boy, samt att dem inte har tagit tag i för mycket
Postat av: Katrine Larsson

Tur att jag läste dina kommentarer innan jag såg trailern, då jag hatar när man visar (nästan) allting som kommer vara med i det första avsnittet.

Svar: Ja ??? Det har var nästan hela säsongen verkade det som till och med haha!! Hemskt verkligen, men jag håller tummarna för att jag glömmer bort det mesta!
Emelie Karlsson

2016-11-29 @ 14:41:44
URL: http://serieexecutioner.blogg.se/
Postat av: Lena

Blev riktigt sugen på att se denna. Och Ja den påminner lite om The 100 men alltså Oliver Jackson-Cohen är med då måste man se den! <3 Hade totalt missat att han var med här :D

Svar: Ja eller hur! Verkar faktiskt bra! Jag har faktiskt ingen aning om vem Oliver Jackson-Cohen är, så jag får ta och kolla upp det haha!
Emelie Karlsson

2016-11-29 @ 20:59:17
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: