Designat: seriebödeln och the show must go on


Som vanligt är båda bilderna länkar till deras respektive bloggar. Det har blivit relativt mycket designer på den senaste tiden! Den här gången var det Katrine på serieexecutioner och Lena på nystartade theshowmustgoon som ville ha varsin design. Den första bloggen handlar om serier vilket titeln självklart ger iväg, och Lenas blogg ska handla om musik och dylikt om jag har förstått det hela rätt!
 
Jag nämner det alltid men för er som vill ha en gratis design - hojta bara till!
Postat av: Lena

Yes på min blogg kommer det att handla om konsert, musikal och events som jag går på. Fick efterfrågan om jag inte kunde börja blogga på engelska så visst gjorde jag slag i saken. Tack för hjälpen med headern! :D

Svar: Självklart! Kul att skriva på engelska också!
Emelie Karlsson

2016-11-10 @ 20:11:29
URL: http://nouw.com/theshowmustgoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: