20 frågor om tv-serier

 
              Vilken tv-serie var den första du verkligen förälskade dig i? Ganska säker på att det var Chuck. 
              Vilken tv-serie maraton-kollade du på senast? Det var längesedan jag "fullbordade" ett maraton, men maratonkollar just nu Pretty Little                           Liars. 
              Vilken tv-serie gav du senast upp att titta på? Blindspot, Quantico, Lucifer, Galavant och tyvärr mitt älskade Sleepy Hollow. 
              Av vilken tv-serie kan du alltid se repriser om och om igen utan att tröttna? Alltid Chuck. 
              Vilken är din favorit när det kommer till tecknade/animerade serier? Jag tycker inte om en enda, jag klarar inte av det! 
              Vilken serie räknar du som ditt allra största "guilty pleasure"? Jag vet inte, Glee antar jag. 
 
 
              Vilken är din alla tiders favorit tv-seriekaraktär? Åh vad svårt! Men just nu skulle jag i alla fall vilja säga Brian från Limitless. 
              Vilken tv-seriekaraktär påminner mest om dig? Rebecca Harris från Limitless? Jag har ingen aning. 
              Största tv-beroende just nu? Pretty Little Liars då jag snittar runt 8 avsnitt per dag för att hinna ikapp innan nästa säsong har premiär. 
              Vilken är din favorit inledningslåt eller vinjett? Passande - även här är det Pretty Little Liars. 
              Vilken komediserie rankar du som den absolut bästa? Kommer alltid säga How I Met Your Mother. 
 
 
              Vilken dramaserie rankar du som den absolut bästa? Är Limitless drama? Limitless. 
              Vilka serier/vilken serie skäms du över att du fortfarande inte har sett? Game of Thrones kanske? Har i alla fall sett ett antal avsnitt. 
              Största ship bland tv-serier? Ezra och Aria i Pretty Little Liars. 
              Vilken film, bok, saga, händelse etc. vill du mest av allt att det blir en tv-serie av? Har i princip gjort ett inlägg om detta som hittas här
 
 
              Vilken tv-serie får dig alltid att brista ut i gråt? Glee har en tendens att orsaka detta. 
              I vilken tv-serie värld skulle du helst vilja leva? Just nu är det frestande att vara en i gänget i Rosewood i Pretty Little Liars. 
              Vilken tv-serie scen fick dig att fullständigt falla av stolen, tänk cliffhangers etc.? Cliffhangers? The 100, alla avsnitt. 
              Vilken tv-serie klarar du bara inte av eller vilken är den sämsta tv-serie du sett? The Vampire Diaries är något jag inte förstår varför                             folk tycker om. 
              Vilken nedläggning sörjer du mest över? (alt. vilken tv-serie saknar du mest?) Hart of Dixie. 
 
 
              Listan hittade jag hos Elin på Reviewblog. Gjorde om den delvis.  
Postat av: Saras Serieblogg

Men oj vilken kul lista :D och roliga svar! Tror du jag kan låna denna lista om jag länkar till dig? Det skulle vara så kul!

Svar: Ja självklart kan du det!
Emelie Karlsson

2016-06-08 @ 16:12:14
URL: http://seriereflektioner.blogg.se/
Postat av: Elsa

How I Met Your Mother, always <3

2016-06-08 @ 21:30:35
URL: http://www.gillafilm.se
Postat av: Lena

Kommer alltid att sakna Hart of Dixie även om det blev ett rätt bra slut ändå till den.

Såg säsong 1 av Game of Thrones och nää det var inte my cup of tea så att säga, men man kan ju inte gilla allt heller :P

2016-06-08 @ 22:05:20
URL: http://nouw.com/lenaca
Postat av: Lena

Blev inspirerad av dig så jag skapade mig en tv-serie/film blogg jag med. Och självklart tjuvade jag denna listan jag med. Din blogg är så fin :D

2016-06-11 @ 17:05:18
Postat av: Lena

Förstå inte varför inte länken kom med men detta är den nya bloggen om du är nyfiken :D

Svar: Svarar på din andra kommentar här i stället så du får svaret! Åh vad snällt, vad glad jag blir! Ska självklart kolla in din blogg
Emelie Karlsson

2016-06-11 @ 17:06:00
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag lånar denna lista! :) Länkar ofc.

Svar: Självklart!
Emelie Karlsson

2016-06-12 @ 19:11:06
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: