Tips: marvel's nya webbserie slingshot

 
För ett väldigt kort tag sedan blev det klart att Marvel skulle släppa en online miniserie på karaktären Slingshot aka Elena Rodriguez. Det skulle släpptas den trettonde december - och alla sex avsnitt är nu släppta. Eftersom den enbart är mellan tre-fem minuter var så har jag självklart sett klart alla. Jag skulle faktiskt vilja säga att det här var otroligt nödvändigt att Marvel. Självklart eftersom att AoS nu har uppehåll och vi behöver mer av våra fantastiska karaktärer, men även för att publiken inte riktigt har fastnat för karaktären ännu.
 
Det var även det bästa med den här otroligt korta serien egentligen. Att man lär känna Elena, nästan helt och hållet även fast allt enbart var trettio minuter sammanlagt. Vi fick se vad som hände med Elena och Quake när hon var på rymmen samt hur Elena hanterade att signerade Sokovia. Hon är faktiskt en fantastisk karaktär - och det här visste jag inte innan jag såg den här webbserien. Slingshot är karismatisk, snäll och otroligt duktig. Körsbäret på toppen var även att vi fick en otroligt snygg logga. Stort stort tips!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: