W. of east end 2x10 / red band society 1x01

 
 
Det här avsnittet gick faktiskt väldigt snabbt, det kändes som att allt egentligen var alldeles för snabbspolat. Helt plötsligt levde dom igen liksom. Jag trodde det skulle vara en lång dramatisk process, vilket det inte alls blev. Vad jag dock gillade med det här avsnittet var att se alla reaktioner på deras bortgång, t.ex Killians sammanbrott, Joannas självmordbesök och Dash hjärnsläpp. 
 
 
 
Första intryck: Det här var en serie jag egentligen inte alls hade tänkt att kolla på, men jag gav det en chans och älskade det. Verkligen älskade det. Karaktärerna är fantastiska allihopa, och det kändes bara rätt. 
 
Bäst i avsnittet: Jag tyckte om att berättarrösten var från killen i koma, även att alla människor på sjukhuset verkligen har olika personligheter som lyfts fram. Det här kan nog bli en stor favorit i höst om det forsätter i samma anda. 
 
Sämst i avsnittet: Ingenting, på riktigt ingenting. 
 
Kommer jag fortsätta kolla, och varför? Jag ska verkligen forsätta kolla på det här, jag fullkomligt älskade det. Jag älskar att det är en grupp på sjukhuset, konceptet är helt fantastiskt. 
Postat av: Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

Hörde talas om Red Band Society idag, och fastän det inte riktigt är min typiska sort av serie tänker jag ge den en chans. Har hört flera bra saker om den bara ikväll, så varför inte liksom? ^^

2014-09-23 @ 21:52:55
URL: http://wereallstoriesintheend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: