About a boy: säsong 1

About A Boy (2013-) Säsong 1 David Walton, Minnie Driver, Benjamin Stockham Comedy, Drama, Romance Mitt betyg: 7.5/10
 
"Will Freeman lives a charmed existence. After writing a hit song, he was granted a life of free time, free love and freedom from financial woes. He's single, unemployed and loving it. So imagine his surprise when Fiona, a needy single mom and her oddly charming 11-year-old son, Marcus, move in next door and disrupt his perfect world."

Efter Vänner och How I Met Your Mother har jag inte hittat någon komedi serie jag gillar, för ens nu. About A Boy blandar underbara skådespelare med en mysig handling. Säsong 2 har premiär den 14 oktober.

Gif cred

 

Bästa avsnitt: den tårfyllda säsongsfinalen, 1x13 about a rib chute
 
Bästa karaktär: Will, Will är verkligen en underbar karaktär, hur han är med Marcus och allt
 
Bäst i säsongen: hur underbart rolig och mysig den är, men ändå samtidigt så finns det väldigt många sorgliga moment och moment där man tycker synd om någon. Ett till plus är att avsnitten endast är 20 minuter
 
Sämst i säsongen: ibland blev det lite väl fjolligt kanske, och jag störde mig även ibland på vissa karaktärer
Postat av: Efji.se - en blogg om tv-serier & film

Åh, älskar about a boy :D

Svar: Underbart!
Emelie Karlsson

2014-06-30 @ 09:57:35
URL: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: