Extant 1x03 och 1x04

 
 
1x03. Jag var nära att sluta kolla på den här serien innan det här avsnittet släpptes, eftersom att jag inte riktigt fastnade. Men jag kom sedan på att jag nästan hade gett upp på The 100 efter två avsnitt, vilket jag hade ångrat om jag hade gjort, så jag fortsatte med denna serie också och kollade vidare, vilket jag är glad över att jag gjorde. Det här avsnittet var enligt mig mycket bättre än dom två första, eftersom att John fick reda på allt. Jag väntar fortfarande på att få en klar bild över vad som egentligen händer. 
 
 
 
1x04. Långtråkigt, det här avsnittet var verkligen långtråkigt. Även fast det faktiskt hände väldigt mycket så tyckte jag inte alls om det här avsnittet. Kollade hela tiden om det inte skulle ta slut snart. Jag är så osäker över den här serien, jag frågar mig själv hela tiden om jag ska fortsätta kolla eller inte. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: