Vad släpps? | mars

 
  1. Making History - 6 mars
  2. Time After Time - 6 mars
  3. The Arrangement - 6 mars
 
Kommentarer: Så mycket bra seriepremiärer den här månaden, det var svårt att välja ut de tre jag är mest exalterad inför. Men det blev ändå mina två älsklingar till tidsreseserier samt en lite-mindre-känd-serie som jag har längtat efter i år. Making History kommer vara annorlunda i tidsresegenren då det är en komedi, först och främst. Time After Time kommer nog inte vara så mycket tidsresande, trots att det är fantastiskt intressanta Ripper och H.G. Wells i huvudrollerna, i vår samtid. The Arrangement kommer nog vara dramadramadrama, och kommer förhoppningsvis bli en typ av guilty pleasure för mig. 
 
 
  1. Unfiltered - 9 mars
  2. Strange the Dreamer - 28 mars
  3. The Bone Witch - 7 mars
 
Kommentarer: Inga intressanta böcker överhuvudtaget släpps den här månaden, trots att jag har listat tre här ovanför. Brukar heller inte se fram emot biografier, men när det kommer till Lily Collins och Unfiltered är jag självklart intresserad. Hon verkar vara en sån fantastisk människa! Strange the Dreamer har jag på min to read-lista, men är inget jag är otroligt intresserad av. Inte heller The Bone Witch, trots att den verkar otroligt intressant. Ni kanske ändå finner något här som intresserar er!
 
 
  1. Logan - 1 mars 
  2. A United Kingdom - 10 mars
  3. Beauty and the Beast - 17 mars
 
Kommentarer: Samma sak med filmerna som med böckerna - det är inte så mycket intressant överhuvudtaget som släpps den här månaden. Självklart är Logan med dock, då det är vår sista Wolverine-film med Hugh Jackman. Filmen har fått otroliga (!!) betyg och jag längtar ihjäl mig till premiären ikväll. En recension kommer imorgon. A United Kingdom intresserar mig, men jag tänker inte se den i någon snar framtid. Beauty and the Beast tror jag kommer bli dålig - men jag tänker ändå se den på bio.
 
Postat av: Malin

Making History ser jag verkligen fram emot! För att inte tala om Snatch som börjar 16 mars. Med Ed Westwick och Rupert Grint. Längtar!

Svar: Ja jag är inte världens största thriller/komedi fan, så jag ser mer fram emot alla tidsreseserier! & förutom dessa jag nämnde även Chicago Justice och Thirteen Reasons Why!
Emelie Karlsson

2017-03-01 @ 15:14:18
Postat av: Lena

Kommer så många intressanta filmer och serier nu gaaah hur ska man hinna!

Svar: Jaa, i alla fall speciellt runt juni-augusti. Då kommer det hur mycket filmer som helst!
Emelie Karlsson

2017-03-02 @ 07:36:24
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Katrine Larsson

Beauty and the Beast är den enda disney filmen i live-action som jag har sett framemot så hoppas verkligen att den filmen är bra.

Svar: Ja, håller tummarna. Tror dock att kvaliteten kan bli lite halvdan. Har inte tyckt om de trailers vi fått i alla fall! Tänker ändå se den, och hoppas på att jag i alla fall tycker om hur Frankrike porträtteras samt McGregor's sångröst!
Emelie Karlsson

2017-03-05 @ 16:17:56
URL: http://serieexecutioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: