Fira in hösten med mig - och hallmark

 
1. Sno grafiken. 2. Se vilka filmer ni vill. 3. Kryssa i rutorna med valfritt program. 4. Njut av höstkänslorna.
 
Ni vet vad Hallmark är va? En amerikansk kanal som tillverkar ett antal tv-filmer, tv-serier och mini-serier per år som allihopa är otroligt mysiga, men varierar otroligt i kvalité. Men vad som är bra med den här kanalen, är att det finns något för varje årstid. Därför tänkte jag använda mig av detta för att skapa ett litet höstprojekt - för mig själv, för alla som vill. Om ni vill göra det här - följ bara listan ovanför. Jag tänker i alla fall försöka ta mig igenom alla dessa filmer så jag kan kryssa i varje lista - och jag kommer självklart rapportera om detta på bloggen. Mer höst åt folket! Filmerna 6-8 har inte haft premiär ännu, utan kommer visas under oktober månad, men alla andra kan ni hitta och se här bland annat. Notera att om du göra det här, så får du göra det hur du vill - du behöver inte kolla på allt, du behöver inte kolla i någon ordning. Om något - kan ni gärna ge bildcred till mig.
Postat av: felicia

den kanalen fanns i Sverige förut, min mamma älskade den :) den kanske inte gör det längre, synd isf.

Svar: Hmmm, jag vet inte! Jag har i alla fall inte råkat på den i Sverige faktiskt på den senaste tiden. Synd att den försvann i så fall! Men brukar ändå kolla på deras filmer när jag behöver något enkelt och gulligt, så tänkte att ett litet avbockingsschema var perfekt under hösten!
Emelie Karlsson

2016-09-24 @ 10:11:43
URL: http://frokentv.se
Postat av: Amanda

Hade aldrig hört talas om den kanalen innan! :)

2016-09-24 @ 15:32:48
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Najs har faktikst inte hört talas om den kanalen! :)

2016-09-24 @ 15:48:37
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Elsa

Roligt projekt! Personligen har jag dock ganska svårt för Hallmark filmer då de (enligt min erfarenhet) brukar kännas ganska löjliga. Tyvärr värdesätter jag nog kvalitet alldeles för mycket, annars hade jag nog kunnat gilla dem bättre :(

Svar: Ja, precis. Hallmark är inte för alla! För mig är det perfekta sjukfilmer, haha!
Emelie Karlsson

2016-09-25 @ 12:32:38
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: