Uppkommande: Jackie

 

An account of the days of First Lady, Jacqueline Kennedy, in the immediate aftermath of John F. Kennedy's assassination in 1963.

 

Jag har aldrig varit något större fan av Natalie Portman, men det är antagligen eftersom jag inte har sett henne i rätt roller. Jag har sett henne som Jane i Thor, Emma i No Strings Attached, Padme i Star Wars, Alice i Closer och som Evey i V för Vendetta och jag har aldrig riktigt fastnat. Men jag tror den här rollen, som John F. Kennedy's fru, kan vara en perfekt roll för Portman. I alla fall en perfekt roll för Portman där jag kan tycka om henne som skådespelare. Andra som är bekräftade för filmen är bland annat Billy Crudup och Peter Sarsgaard. Jag tror faktiskt att det här kan bli väldigt bra - ett väldigt bra drama - och därför väldigt taggad på dess release nästa år. Det här kan nog vara en film som faller mig i smaken.

 

Postat av: Lena

Spännande tror precis som dig att hon faktiskt passar i den rollen :)

2016-06-30 @ 20:13:02
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: