Mina topp 4 ships och no-ships på pll

 
 
EZRIA 
 
Ett väldigt enkelt val för mig, då detta egentligen är det par som fick mig att fortsätta kolla även fast serien var sämre än den borde ha varit. Nu efter seriefinalen (som jag precis såg klart på), tycker jag även att de fick ett jätte fint avslut. Dessa två är nästan uppe där med Chuck och Sarah. 
 
HABRIEL 
 
Kommer ni ihåg när Hanna hade en habit av att kyssa varenda kille hon såg? Gabriel var en av dessa, han som jobbade tillsammans med Tanner. Tyckte att Hanna och Gabriel hade jätte mycket kemi, och detta har varit ett av mina större ships under seriens gång. Tyvärr gick det inte så bra för Habriel dock.  
 
 
SPOBY
 
Spoby är så söta! Var inte världens största fan av spoby när det faktiskt var Spoby, men nu på den senaste tiden har jag tyckt om Spencer och Toby tillsammans. Speciellt i serieavslutningen när Toby visste hur han skulle urskilja Spencer och hennes evil-twin. Spoby är endgame. 
 
ELLA OCH BYRON
 
Detta par har verkligen haft det svårt. Speciellt i och med att Byron var otrogen mot Ella (vilket brukar vara något som förstör par för mig) - men de hittade tillbaka till varandra igen, och jag tyckte att det var jätte fint. Ella förtjänar någon som verkligen bryr sig om henne, och Byron verkar ha växt upp till att bli den människan. 
 
 
 
EZRA OCH NICOLE 
 
Vi fick inte så mycket av detta par. Men ändå förstörde dem så otroligt mycket för Aria, men även för hela serien överlag. Nicole var en otroligt tråkig karaktär, och jag förstår inte varför hon alltid tog ifrån Ezra från Aria till slutet. Jätte irriterande att kolla på, och jag förstår inte varför PLL drog ut på det så mycket.  
 
HALEB
 
Är jag den enda? Ja? Okej. Jag tycker verkligen inte om Hanna och Caleb tillsammans. Har aldrig riktigt tyckt om Caleb, och inte heller Hanna i denna sista säsong. Allt de gör är att bråka, till och med i serieavslutningen var det allt dessa två gjorde. Tyckte inte att de hade någon kemi heller, överhuvudtaget.  
 
 
IAN MED VEM SOM HELST
 
Blä. Ian var en hemsk människa, och ingen bör behöva stå ut med det. Speciellt inte Melissa, trots att hon faktiskt inte var världens trevligaste människa i serien. Vilka höll han mer på med? Alison? Spencer? Nej, tyckte inte om Ian tillsammans med någon i Pretty Little Liars.  
 
EMISON 
 
Igen kommer det ett populärt par, men som jag inte riktigt tycker om. Främst eftersom att jag inte tycker om Emily alls, eller Alison. För hur hemsk har inte Alison varit mot Emily? Mot alla? Förstår varför folk tycker om Emison, men jag tycker bara att det är ett lite för underutvecklat och omotiverat par, trots att deras förlovning var fin.
 
Postat av: Felicia

Är Emison populära? tycker dem är så sjukt tråkiga så det finns inte.

Svar: PRECIS!!! & hela Tumblr och tvtime älskar dem!!
Emelie Karlsson

2017-06-28 @ 11:14:17
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: