En vecka med en skådespelare (3): ralph fiennes

 
En vecka med en skådespelare är en idé som kom upp när jag läste fantastiska Lena's blogg, där hon också hade startat ett liknande projekt. Sammanfattningsvis är det egentligen en hyllning till skådespelare. Jag väljer ut en varje vecka, ibland månad, och så skriver jag inlägg som relaterar till skådespelaren i fråga. Kanske kan det vara en filmrecension, eller en lista. Det kan vara vad som helst.
 
Denna gång fick det bli den första killen, nämligen Ralp Fiennes. En skådespelare jag inte riktigt har en relation till, egentligen. Utan bara en skådespelare jag tycker är talangfull samt väldigt attraktiv (hehe). Har sett ett antal filmer med Ralph redan, men de jag tänker se denna vecka är The End of the Affair, A Bigger Splash, The English Patient, The Invisible Woman, Great Expectations och The Reader. 
 

Håll utkik efter inläggen inom "en vecka med en skådespelare"! Det kommer komma en filmrecension på en av Ralph Fiennes filmer, samt ett eller två till inlägg som relaterar till skådespelaren i fråga. 
 
Postat av: Lena

Vad roligt, ser fram emot att läsa dessa inlägg! :D

Svar: Tack så mycket!!
Emelie Karlsson

2017-06-19 @ 21:16:04
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Film&serier bloggen

Det ska bli kull att läsa kommande inlägg om denna man ! :)

Svar: Tack så mycket!!
Emelie Karlsson

2017-06-20 @ 08:19:21
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Saras serieblogg

Han är så snygg :D hehe. Självklart också väldigt talangfull ;) The Reader är ganska konstig men helt ok :) The English Patient ska vara sviiinbra, men jag har inte sett den än!

Svar: Ja eller hur??? Har sett tre av hans filmer som jag inte hade sett hittills denna vecka. The End of the Affair, The Invisible Woman och A Bigger Splash. Den sistnämnda var inte så fantastisk haha!
Emelie Karlsson

2017-06-20 @ 12:18:43
URL: http://seriereflektioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: