Vad jag vill läsa i mars

 
BLOODLINES-SERIEN // YOU KNOW ME WELL // NORSE MYTHOLOGY // SOUNDLESS // PASSENGER // LUX-SERIEN
 
Har ingen riktig to be read den här månaden faktiskt. Främst efter att jag egentligen enbart har planerat att ta mig igenom Bloodlines-serien av Richelle Mead, samt Lux-serien av Jennifer Armentrout. Förutom detta har jag inte planerat att ta mig igenom så mycket böcker. Men har ändå Soundless och Norse Mythology som reservationer på biblioteket, så tänker nog ta och läsa dem. You Know Me Well är så kort, så den kan jag sluka på en kväll. Passenger är månadens bok i min bokcirkel som ni hittar här
 
Postat av: sandra

åh flera av dessa står på min vill-läsa :)

2017-03-03 @ 17:54:06
Postat av: Lena

Passanger har jag inte läst men kan absolut rekommendera Everland av Wendy Spinale om du vill läsa en riktigt bra story re-telling på Peter Pan, den var riktigt bra och en av de bästa böcker jag läste förra året!

Svar: Ja - har hört talats om den! Tycker om Peter Pan, och har en re-telling hemma redan som tydligen ska vara jättejätte bra. Tiger Lily heter den. Har hört talats om Everland också, får kanske ge den en chans sedan när jag planerar att läsa Tiger Lily!
Emelie Karlsson

2017-03-04 @ 11:02:09
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se/
Postat av: Elin

Norse Mythology verkar vara bra och omslaget får en ju att bara vilja dyka ner i den och se vad den handlar om! Som tur är så har pojkvännen denna boken hemma så ska "låna" den av honom har jag tänkt :p

Passenger har jag velat läsa hur länge som helst och hoppas på att den är bra!

Svar: Men vad skönt!! Har den reserverad så har ingen aning när den kommer, men får hoppas på snart. Håller också tummarna för att Passenger är bra, har haft den hemma väldigt länge men har aldrig riktigt varit sugen till att läsa den!
Emelie Karlsson

2017-03-06 @ 17:54:16
URL: http://thelittlebookcorner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: