Väntar på | norse mythology av neil gaiman

 
 
Det finns nog inte många som aldrig har läst en Neil Gaiman bok, men jag är tyvärr en av dem. När jag varit på biblioteket har jag varit nära till att låna en av hans böcker många gånger, men dem jag har velat läsa har aldrig funnits. Så det har inte blivit av, då jag inte vill tvinga mig till något. Dock har han en uppkommande bok vid namn Norse Mythology som verkar otroligt intressant. Det kommer vara berättelser om olika karaktärer från vår gamla mytologi, och det kommer bli otroligt intressant. Norse Mythology kommer ut den 7 februari.
 
Postat av: sandra

åh den måste jag kolla upp, älskar nordisk mytologi! förstod dock inte om den var fakta eller fiktiv?

Svar: Den är fiktiv! Retellings! Gaiman brukar vara inspirerad av nordisk mytologi, men nu blir det rakt på sak haha!
Emelie Karlsson

2017-02-01 @ 18:14:54
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: