Vad släpps? | februari

 
  1. Legion - 8 februari
  2. Big Little Lies - 19 februari
  3. Doubt - 15 februari
 
Kommentarer: Ny kategori! Först och främst. Kommer att lista tre filmer, serier och böcker som jag är exalterad inför, samt som kommer ut den månad jag skriver. Dessa tre serier är jag faktiskt supertaggad på, speciellt Legion som jag tror kommer att bli helt fantastiskt. Big Little Lies kommer förhoppningsvis bli något för mig, Heigl's nya Doubt med. Tar dock inget för givet med de två sistnämnda. 
 
 
  1. King's Cage - 7 februari
  2. The Burning World - 2 februari
  3. We Are Okay - 14 februari
 
Kommentarer: Har faktiskt inte läst en enda bok i Red Queen-serien, men är lika taggad för det. Kommer nog läsa dessa böcker någon gång, och då vill jag ha en full serie. The Burning World är uppföljaren till Warm Bodies, som vi har väntat på ett flertal år nu. Den, och Nina LaCour's uppkommande We Are Okay, är på väg hem till mig i skrivande stund. Är otroligt taggad!
 
 
  1. The Great Wall
  2. A Cure for Wellness
  3. T2 Trainspotting
 
Kommentarer: Måste säga att februari inte är världens bästa filmmånad. Självklart är jag jätte taggad inför A Cure for Wellness då den verkar otroligt bra, och The Great Wall lockar mig med dess underhållningsvärde. Men annars? Nja, inget att sätta i granen. Trainspotting får vara med här bara för att det är McGregor, trots att jag inte sett den första då det inte alls är min typ av film. 
 
Postat av: Saras serieblogg

Hade glömt Doubt! :) Det var så längesen jag skrev om den. Älskar ju allt som handlar om juridiska draman... Annars är Legion en sådan serie jag har försökt motstå men jag är ändå väldigt sugen på att titta... AAAARGH!

Big Little Lies hoppas jag på, men där är jag rädd för att bli besviken... Typ som i True Detective-besviken. Hoppas inte!

Svar: Håller tummarna för alla serierna! Tror både Legion och Big Little lies blir bra, men hoppas verkligen på att Doubt blir bra!
Emelie Karlsson

2017-02-05 @ 17:31:43
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Lena

Åh visste inte om att det skulle komma en fortsättning på warm Bodies, kul.

Legion har jag blivit supertaggad inför! Skynda på premiären! :)

Svar: Jaaaaaaaa, uppföljaren är även över 500 sidor och det kommer en trea senare i år!
Emelie Karlsson

2017-02-05 @ 17:42:10
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: film&serier bloggen

Legion ska bli kul att se, hoppas den är bra bara!

Svar: Är övertygad om att den kommer vara bra, tidiga recensioner har bara varit positiva!
Emelie Karlsson

2017-02-06 @ 08:58:07
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Linusdotter - film, tv & böcker

Blir taggad på Legion endast på grund av att Dan Stevens är med!

2017-02-06 @ 16:33:38
URL: http://linusdotter.blogg.se
Postat av: Seriemorsan

Big Little Lies verkar ju väldigt spännande!

Svar: Ja, eller hur? Ska försöka ta och läsa boken innan bara!
Emelie Karlsson

2017-02-08 @ 09:46:16
URL: http://seriemorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: