Sleepy Hollow 4x05 | Riverdale 1x02

 
SLEEPY HOLLOW 4x05 Blood from a Stone | Dessa serier jag tänker skriva om idag, är bland de serier jag ser fram emot mest varje vecka. Men vad jag måste säga, är ändå att Sleepy Hollow placerar sig högst upp. Dem har verkligen hittat tillbaka till vart dem en gång brukade vara, även fast vi saknar Abbie. Det bästa med det här specifika avsnittet var även att vi fick reda på att dem ska tillbaka till Sleepy Hollow nästa vecka, även fast jag självklart också tyckt om the change of scenery. Kommer vara fint att se dem tillbaka i staden där allt började. Tycker även om den nya "skurken" jätte mycket, Dreyfuss var överlägsen i det här avsnittet.
 
RIVERDALE 1x02 Chapter Two: A Touch of Evil | Tycker att det här avsnittet var bättre än det andra, vilket egentligen bekräftar att jag kommer tycka om den här serien jätte mycket. Självklart är den fortfarande stereotypisk, men det märktes inte alls lika mycket i det här avsnittet. Tyckte om att Jughead var med mer i det här avsnittet, även fast jag tyckte att Sprouse kunde ha ansträngt sig mer i skådespeleriet. Är helt förälskad i Betty som jag tror kommer bli min favoritkaraktär i den här serie. Bäst av allt är ändå att den här serien fyller ut det hål som just nu existerar - och som i sommar föralltid kommer existera - på grund av Pretty Little Liars. Skönt att ha något liknande, trots att det aldrig kommer mäta sig.
 
Postat av: Felicia

är typ kär i Jughead... haha.

Svar: Kommer förhoppningsvis också bli det! Älskar skådespelaren, då jag växte upp med honom på Disney Channel, så det kommer nog för mig snart
Emelie Karlsson

2017-02-05 @ 15:50:10
URL: http://frokentv.se
Postat av: Saras serieblogg

Åh, jag tyckte också att det senaste avsnittet av Riverdale (kommer RD bli den nya förkortningen btw?) var ännu bättre än det första :D Jughead är så himla bra, men jag håller med om att hans skådespeleri känns lite framtvingat? Han har ju ändå växt upp som barnskådis, så det är lite konstigt... När Zack och Codys ljuva hotelliv gick på DC var jag alltid lite mer kär i Cody/Cole (som alltså spelar Jughead nu).
Betty är också min favorit, åtminstone i det senaste avsnittet!

2017-02-05 @ 17:35:08
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Saras serieblogg

Åh, jag tyckte också att det senaste avsnittet av Riverdale (kommer RD bli den nya förkortningen btw?) var ännu bättre än det första :D Jughead är så himla bra, men jag håller med om att hans skådespeleri känns lite framtvingat? Han har ju ändå växt upp som barnskådis, så det är lite konstigt... När Zack och Codys ljuva hotelliv gick på DC var jag alltid lite mer kär i Cody/Cole (som alltså spelar Jughead nu).
Betty är också min favorit, åtminstone i det senaste avsnittet!

Svar: Haha åh Zack och Cody!! Tyckte också alltid om Cody mer, därför det är jobbigt att säga att hans skådespelarinsats var lite halvdan! Men han har inte gjort så mycket inom yrken på sistonde, så det blir nog bättre igen!
Emelie Karlsson

2017-02-05 @ 17:35:27
URL: http://seriereflektoner.blogg.se
Postat av: Lena

Tyckte verkligen om det andra avsnittet av Riverdale. Har min teori klar redan nu om vad jag tror har hänt så ska bli spännande att se om nästa avsnitt krossar den teorin eller inte :P

Svar: Vi får se!
Emelie Karlsson

2017-02-05 @ 17:48:54
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: det är vi två om :D

älskar verkligen riverdale haha även fast det bara vart två avsnitt :P

2017-02-06 @ 08:10:59
URL: http://nouw.com/lifeandtv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: