Dagens tv | lördag v.7

 
REIGN 4x02 A Grain of Deception | Åh vad tråkigt att det här avsnittet inte alls var så bra som jag ville att det skulle vara. Det kändes som att dem försökte alldeles för mycket, jag vet inte. Avsnittet kändes bara inte rätt överhuvudtaget. Det var alldeles för "löjligt", om det är rätt ord att använda. Till exempel med modevisningen och träffen med alla fruar, det var jätte stelt först och främst, men även töntigt. Dåligt gjort skulle jag till och med vilja säga. Hela avsnittet kändes off. Tycker dock ändå om karaktärerna, speciellt Greer, Mary och Claude just nu, så jag tror att det här inte kommer att prägla säsongen. Förra avsnittet var faktiskt jätte bra, ändå. 
 
SLEEPY HOLLOW 4x07 Loco Parentis | Blev så besviken att Diana's "ex" var en aning monstruös. Tyckte först och främst om honom, men tyckte mest om att han tog Diana bort från Crane. Så tråkigt att han var falsk. Det är det enda jag inte tycker om med den här säsongen, att dem verkar skapa en liten familj med Crane, Diana och Molly. Tycker det är så ovärdigt gentemot Abbie som karaktär, samt hennes fantastiska förhållande med Crane. Annars var det här ett till jätte bra avsnitt. Vi fick inget dåligt-gjort monster som brukar prägla avsnitten ofta. Vi fick se mycket av våra karaktärer, vilket var roligt. Tycker om Sleepy Hollow jätte mycket just nu, det här kan nog bli en jätte bra säsong.
 
POWERLESS 1x03 Sinking Day| Tekniskt sätt kom det här avsnittet ut igår, men jag såg det idag och vill uppmärksamma det. Varför? Jo, för att Powerless utvecklades otroligt den här veckan. Det här avsnittet var faktiskt jätte roligt - och bäst av allt, bra. Alan Tudyk fick först och främst briljera när fokusen låg på honom, även Christina Kirk var jätte rolig. Det här avsnittet bevisade för mig att det är en serie jag vill ha på mitt schema. En otrolig förbättring både handlingsmässigt och känslomässigt. Kan bli en väldigt bra komedi i framtiden. Fortfarande lika kär i introt.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: