Böcker jag vill läsa i februari

 
THE BELL JAR // THE BURNING WORLD // SOUNDLESS / HEARTLESS / BY YOUR SIDE // AND THEN THERE WERE NONE 
 
Det här är en ganska ovanlig to be read för att vara mig, skulle jag vilja säga, eftersom att det är ganska mycket seriösare böcker. Till exempel And Then There Were None som faktiskt är en mordmysterium, samt The Bell Jar som handlar om en tjej som blir galen. Resten dock, kanske inte är jätte oväntade. By Your Side och The Burning World är två böcker jag väntar på just nu, eftersom båda är pre-orders. Är jätte exalterad inför båda. Soundless är en bok mitt bibliotek har beställt som har fått mycket kritik, men som jag ändå är intresserad av. Heartless har jag läst lite då och då och har kommit ungefär hundra sidor in, men är även en bok jag vill bli klar med i februari. 
 
Postat av: Seriespaning

Har bara läst en av de här, The bell jar, men den är riktigt bra.

Svar: Vad bra!! Hade tänkt att läsa den nästa vecka, efter jag har tagit mig igenom ett antal Christie-böcker haha!
Emelie Karlsson

2017-02-02 @ 14:13:38
URL: http://nouw.com/seriespaning
Postat av: Tilda Barkselius

Himla smart att sätta upp ett "mål" om vilka böcker en vill läsa!

Svar: Tack så mycket! Tror dock att jag den här månaden kommer att gå väldigt utanför denna mall, då jag planerar att läsa mycket mer!
Emelie Karlsson

2017-02-02 @ 20:49:22
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: