Första intryck av Dr. Who spinoffen

 
«Coal Hill School has been a feature of Doctor Who since the first episode, but now we get
to see the day-to-day adventures of the students coping with intrusions from space and time»
 
Briljant, var vad det här var. Otroligt lovande! Älskar när serier utspelar sig på skolor, samt innehåller team som inte var förbestämda. Karaktärerna var också väldigt intressanta, då alla har komplicerade bakgrunden - eller liv. Hoppas vi får mer djupgående bakgrundsberättelser på alla! Det fanns bara ett pyttelitet problem.. Jag har aldrig sett Doctor Who. Så när doktorn kom, visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera. Jag vet egentligen inte alls vad hela universumet går ut på! Men från vad jag såg här, vet jag att det intresserar mig. Aliens, britter, sorg, mord. Men eftersom jag inte förstår så mycket, så tänker jag kolla igenom de säsonger som finns av just Doctor Who. Passande då, att vi har ett uppkommande höstlov. Men som sagt - intressanta karaktärer, intressant handling, intressant koncept. Det här verkar otroligt lovande - och jag tror faktiskt jag kommer tycka om det!
Postat av: anna

nej men gud så bra detta värkar. har sett en säsong på dr who, och gillade den verkligen. men sedan så bara slutade jag titta, vet inte varför. tror jag ska ta upp det igen, kram

Svar: Jaa jag och min pojkvän kollar igenom Dr. Who nu!! Började på säsong 7 för att det tidigare har ganska dålig kvalitet (och vill enbart se Jenna Coleman egentligen!!) och det är såsååsås bra!!!!
Emelie Karlsson

2016-10-23 @ 19:31:03
URL: http://annamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: