Inatt släpps hela säsongen av The Crown!

 
Inatt har Netlix dyraste serie någonsin premiär när man släpper hela sin första säsong på en och samma gång, som vanligt. Jag har bloggat om The Crown ett antal gånger innan, men jag har aldrig varit taggad för ens nu. Jag har läst ett antal recensioner på serien nämligen! Dem har sagt att den är otroligt överlägsen, tråkig och otroligt rojalistiskt. Alltså något som sitter perfekt för mig! Jag har varit otroligt underwhelmed främst för att Victoria har varit så överlägset under hösten - men även för att jag har haft något emot Matt Smith. Turligt nog maratonkollar jag just igenom Doctor Who och har nu ingenting emot honom.
 
Så hur kommer det här bli? Fantastiskt tror jag faktiskt. Men förutom det, tror jag att det kommer bli väldigt brittiskt! Först och främst eftersom att det är rojalistiskt, självklart, men även för att det har beskrivits överlägset. För det är väl precis vad britterna är när det kommer till perioddraman, överlägsna? Imorgon bitti kommer jag i alla fall sitta klistrad framför datorskärmen när jag kollar på The Crown, och jag hoppas att några av er också kommer att vara det!
Spara
Postat av: Emilia

Åh jag är verkligen så taggad på The Crown! Har läst om den här på din blogg men ingen annanstans, och du har verkligen fått mig att bli taggad! Älskar brittiska serier och kostymdraman så detta borde nog bli en hit!

Svar: Åh tack!!! Kul att jag kan få folk att bli taggade haha!! Jag har som sagt inte varit taggad, men nu när det är nära vill jag bara ha det nununu! Håller tummarna för detta
Emelie Karlsson

2016-11-03 @ 20:17:48
URL: http://evaemilialinneas.blogg.se/
Postat av: Ceresmoon

Kanske inte bänka mig framför den och se alla avsnitten, men blev sugen på att se första avsnittet :D !
Haha, när jag såg trailern första gången på Netflix trodde jag faktiskt att det var en film xD
Trailern utspelade sig som en film tyckte jag

/ Ceres

Svar: Ja visst var trailern jätte konstig?!??!! Haha fick mig att bli jätte otaggad!
Emelie Karlsson

2016-11-04 @ 10:32:25
URL: http://www.ceresmoon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: