Girl-power måndag: abigail spencer

 
I don't deprive myself of anything. If i want a sprinkles cupcake, I'm having one // Abigail Spencer
I don't deprive myself of anything. If I want a Sprinkles cupcake, I'm having a Sprinkles cupcake
Read more at: https://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/abigailspe532101.html
I don't deprive myself of anything. If I want a Sprinkles cupcake, I'm having a Sprinkles cupcake
Read more at: https://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/abigailspe532101.html
 
Det var väldigt nyligen jag hittade Abigail Spencer - även fast hon gjort rätt mycket innan. Jag hittade henne dock på grund av nya serien Timeless, där hon spelar fantastiska Lucy. Jag vet alltså ingenting om Spencer alltså, eftersom jag hittade henne först i höstas. Men vad jag vet är att hon är otroligt genuin och rolig - vilket är anledningen bakom varför hon fick vara med på mitt förra inlägg kring en middagsbjudning. Men vi kan dyka ner lite i hennes lite större roller!
 
Om vi kollar igenom hennes filmografi, hittar vi dock rätt mycket! Först har vi självklart Timless, den enda rollen där jag har sett henne i. Men vi hittar även väldigt mycket jag har hört talats om. Till exempel spelade hon Dana Scott i Suits, Gena Brune i True Detective och Suzanne Farrell i Mad Men! Filmroller hon har gjort är delvis mindre, men hon infinnes dock ändå i floppen Oz the Great and Powerful, Chasing Pavericks och Cowboys & Aliens. Hon ses även just nu i serien Rectify. Abigail Spencer är ingen nybörjare alltså!
 
 
  1. Chasing Mavericks
  2. Rectify (serie)
  3. Wrong Number
Postat av: Felicia

Bara sett henne i rectify. Hennes roll i true detective antar jag är i andra säsongen, bara sett första.

Svar: Ja det bör vara andra säsongen!
Emelie Karlsson

2016-11-28 @ 22:14:28
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: