Crossover-vecka (1) | supergirl

 

Eliza comes to town to celebrate Thanksgiving with her daughters. Alex decides it’s time to come
out to her mother; Kara is shocked when Eliza suggests Mon-El has feelings for her, and Winn and
James consider telling Kara the truth about the Guardian. Meanwhile, CADMUS unleashes a virus that
instantly kills any alien in the vicinity so Kara enlists an unexpected ally – Lena Luthor. The epic
superhero crossover kicks off tonight when Barry Allen and Cisco Ramon seek Kara’s help with
an alien invasion on their Earth.

 
Nu förstår jag varför Supergirl's avsnitt hade en avvikande titel ifrån de andra som har samma namn. Det här var knappt ett crossover-avsnitt alls! Det är faktiskt riktigt tråkigt när dem gör så här - jag menar, jag visste att enbart Flash och Cisco skulle vara med vilket är underexalterande i sig, men det här? Det här var knappt värt att ha med i våran crossover-vecka. Först och främst kom varken Flash eller Cisco för ens i sista minuten. För det andra var avsnittet i sig inte alls intressant!
 
Serien Supergirl är verkligen lika varje vecka och det är det som är så tråkigt. Kara håller något pinsamt tal, Mon-El gör något fel, Alex pratar om sin nyfunna sexualitet till Maggie. Inget är någonsin nytt under säsong två känner jag - vilket är tråkigt! För i en crossover tycker jag ändå att man ska kunna bli bättre. Prestera bättre. Till och med Cyborg Superman är dålig - och han som egentligen ska vara så cool! Jag är verkligen, verkligen inte nöjd med den här starten på superveckan.
Postat av: Katrine Larsson

Haha tror det är bra att jag läser dina inlägg innan jag ser på saker. Hade tänkt se på detta avsnitt av Supergirl för att det är crossover vecka men eftersom du säger att det typ inte handlade någonting om det så struntar jag i att se Supergirl avsnittet.

Svar: ALLT som var crossovern var att Flash kom i sista minuten och Supergirl sa "what are we up against?". Helt värdelöst haha!! Man som var spänd hela avsnittet!
Emelie Karlsson

2016-11-30 @ 13:20:33
URL: http://serieexecutioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: