Girl power-måndag: isla fisher

 
It was great having red hair as a kid because I had something to blame my temper on // Isla Fisher
 
Tillsammans med Amy Adams, enligt mig, är Isla Fisher en av världens vackraste människor. Hon är både otroligt vacker inombords då hon står för väldigt bra saker, samt är väldigt genuin. Men hon är även en gudinna, när det kommer till utseendet. Så självklart ska hon stå för den här måndagens girl power-måndag. Fisher är även otroligt intressant för mig, eftersom jag inte har sett världsmånga filmer med henne. Dem jag nämner på min topp tre, är faktiskt alla jag har sett. Men det ska självklart ändras på.
 
Vi kan därför ta oss en titt på hennes lite kändare filmer, samt vad hon har för nya filmer ute just nu. Först och främst har hon varit med i Now You See Me och The Great Gatsby vilket i princip är två filmer som alla har hört talats om. Sedan har hon även ett antal där hon är voice-actor, som till exempel Rango, Sofia the First och Rise of the Guardians. Vad jag är intresserad om dock, är hennes filmer som spelas på bion just nu. Först och främst Nocturnal Animals där hon spelar tillsammans med Amy Adams och Jake Gyllenhaal, i en väldigt annorlunda film - som, om jag förstått rätt, visar upp karaktärerna både i verkliga livet och ur en novell som Gyllenhaal's karaktär har skrivit. Vi har även Keeping Up with the Joneses, vilket verkar lite av en B-film - men som nog ändå kan bidra med underhållning.
 
 
  1. Confessions of a Shopaholic
  2. The Great Gatsby
  3. Scooby-Doo (självklart)
Postat av: Film&serier bloggen

Isla Fisher är också en favorit hos mig :)

Svar: Så duktig!
Emelie Karlsson

2016-12-06 @ 08:16:41
URL: http://filmandserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: